Skolų užskaita
-
2011-01-07 17:33
-
2009-07-23 22:58
moo
P.S. dar radau bent 3 skairtingus linku apipavidalinimo stilius, vieni zali kiti raudoni treti alia mygtukai
-
2009-07-23 22:55
moo
keletas usability pastabu nesiveliant i dergimasi:
a)klaidina hederiukai Laikas / Kaina / Paprastumas apipavidalinati labai panasiai kai meniu punktai bet jie nera Clickable.
b)Video pradzioje esantis Ijunkite garsa su ikonele irgi klaidina nes jis kviecia ivykdyt kazka t.y. web'e paspaust jji ir ijungt o jis irgi nera clickable.
c)jei imanoma neneudokite italik nes trukdo skaitomumui
d) nebesigilinau...
o siaip - svetaine kaip svetaine, lietuvika tokia. nei cia p**davot kad itin bloga nei cia dziaugtis kad kazkas gero.. -
2009-07-23 16:03
Roman
Kažkas turėjo klausimų, bet nusprendžiau, kad kol Bestvebo komentarų sistema bus tokia kaip dabar, čia neberašysiu. Komentuosiu tik Feisbuko Bestvebo puslapyje: <nuoroda>
Kodėl:
- Įdomiau, kai žinai su kuo bendrauji.
- Anonimas dažniau būna apimtas isterijos.
- Ne anominas labiau pasveria žodžius.
- Feisbuke patogiau: matai kam patiko, gauni pranešimus apie komentarus. -
2009-07-17 21:19
to nu
jo del to eserviss ir palikusi monitrogalve moteri :) nes cia marketinginis triukas, tipo jie galetu ir tvarkingai padaryt, bet paliko ta vargse moteriske del tam tikru psichologiniu sumetimu.
Pasiteisinimu neieskokite. Kreiva ikonke ji tik del to, kad kurejas nemoka ja padaryti gerai. Ir ne del to, kad mazai/daug/lijo/snigo -
2009-07-17 20:49
Nu
Tikriausiai pirmąsyk beveik visiškai sutinku su žygiminantu :)
-
2009-07-17 20:03
Jonas
filosofai filosofai. Mes padarem kreivai, nes cia buvo musu strategija.
-
2009-07-17 16:31
wombata
Nu vyrai JUS VISI snekat TEISINGAI:
* vieni uz vizuala ir neva afigienai pagaminta dizaina, kiekviena ikonele atidirbta iki pikselio, ideja atgeneruota iki beprotiskumo, kad trauktu tiksliniu auditoriju pasamone kaip sudas muses ir nesvarbu, kad sudas vistiek visi "skris pirkti", stailsheetus suspausit bene tris kartus, zodziu viska teisingai padarysit... Bravo. Pilnai sutinku. Kurybinio potencialo tobulumas visada bus sveikintinas. Be jo ne pro kur.
*kiti busit uz kaimietiska "doodlini kampuotuma", prie kurio nieko cia nepridesi nei atimsi, nes jis taipogi bus teisingas, nes jo negali peikti ir spresti ar vykes/nevykes. Tiesiog tai taipogi kurybos forma, kuri reikalinga tam tikrai auditorijai pritraukti. Nefasonas toki saita tureti imonei? Nei vienam is jusu tai spresti.
** Reziume: sita projekta gali kiekvienas uz/ne-skaityti. Tiesiog tokia teise turit visi. Bet mano manymu teisybe yra kaip rase "Tame ir esme": kad dizainas neprivalo buti TIK estetiskas. Jis gali buti visoks. Ir visoks bus teisingas. Jei butu tik VIENAS kaip toks - butu monopolinis, o rinka yra linkusi buti kuo labiau ivairiapusiskesne. Tiesiog sitas projektas pozicionuoja save kitaip nei daugelis jusu noretu ji matyti grazu ir stilinga. Tiesiog tai kaip "spalvojimo knygute" imoniu direktoriams parduoti paslauga sunkiu ekonominiu metu, kuomet kreditoriams atsibosta laukti savo pinigu ir nenorima varyti skolininko i bankrota. Ir jei sugalvota projekto koncepcija pasiteisina, t.y. parduoda paslauga, reiskia dideli pliusa, plojam rankom! Dobro!
*** Isvada: Nespreskim apie projekta vien is "backgroundo spalvos" bet ir zinoma neatmeskim galimybes kad pas kureja buvo kreivos rankos. Idomu ar toks projektas bei verslo modelis pasiteisino, koks griztamasis rysys? Kokie rezultatai? Romanai laukiam bent "kabliuko".
p.s. jei uz projekta buvo sumoketa tiek pat, kiek kitoje web kontoroje padarytu profesionaliau, tai cia jau tik mano ir jusu paslaugu pardavimo bei konkurencingumo problema kodel nezinojo apie mus, nesikreipe i mus ir nepasirinko musu. -
2009-07-17 12:55
gecis
nesuprantu kuom cia detas pasikelimas. zmogus zino kaip efektyviai sumazinti css kodo eiluciu kieki, konkreciai pasake 30%-40%, kodel nepasinaudojus jo ziniomis. Gaila, kad neparase laisko.
to geciui: cia kazkaip putas leidi tu, rasineji tarsi apimtas epilepsijos priepuolio. Ir tai, kad as nekarpau nereiskia, kad man neidomu kaip kodas atrodo musu projektuose. -
2009-07-17 12:16
Jonas
man vienam toks ispudis, kad cia labiausiai pasiekele yra malakasosai, kurie mazina css eiluciu kieki?
Beje maziau ne visada reiskia geriau. -
2009-07-17 11:31
geciui
tai kad tu sakei kad nekarpai saitu, ko cia putojies del to css apie ikainius ir t.t., pasikelimas nesveikas pas tave bahureli man rodos yra :D:D:D
-
2009-07-17 00:19
Jonas
idomu ar parase css guru :)
-
2009-07-16 23:36
to Kva
na nezinau ka tu ten tokio kieto ir stebuklingo radai tam vyno saite, nera jis nei labai patogus nei ta navigacija virsuj kairej i tema :)
o su kitom mintim sutinku
to gecis: ne visada kuo maziau eiluciu css, tuo geriau. kartais taip prichakinta ir suoptimizuota buna, kad jei ka keist reik ir ne to asmens kur daryta, tai susigaudyt neiseina kas kur. -
2009-07-16 23:02
Jonas
to kva:
ko cia aiskinti :) blogam sokejui visalaika kazkas trukdo. Tai pinigu nieks neduoda, tai klientas durnas. -
2009-07-16 20:41
Kva
O dar geriau siulau, padeti optimaliam verslui. Paimkite si darba ir su kad ir picbite.com pakomentuokite, tas vietas kurios jums atrodo negerai.
Sio pasiulymu as kreipioisi i zalius lankscius medelius, kurie dar nori ir moka mokytis, o ne i senus sukietejusius kelmus, kurie nebemasto, nes ir taip viska zino. -
2009-07-16 20:33
Kva
Mergaites, mesgaite! Baikite pestis :) Konstruktivio kritikos norite, be problemu. Tik su salyga, kad visi dizaino monstrai ir kiti herojai kurie nori uzkariauti pasauli, bei kuriu gyvenimo tikslas yra apsikti Gecio komentarus, gali darasiai eiti pro sali, nieko nauji as jiems nepasakysiu, nes jie ir be manes viska geriau zino.
O kam vis dar idomu, draugiskai atverciaim, <nuoroda> ir ka gi mes matome. O mes matome, gera typografika, ta pati buteli per visa puslapi, juoda fona ir staciakampius paveikslelius. Visus sios elementus galima surasti per .... as radau per 12 minuciu, istocke. Jeigu kam atrodo butelis ir logotipas sudetingumo virsune, isimam. Ir ka mes matome, o gi tesiog tvarkingai sudeta informacija. Ne primytiviai, o tavrkingai ir graziai.
Tie kas kuria tinklapius zino, kad techniskai toks tinklalapis nera sudetingas. O kas liecia idejos, cia jau profisionalumo reikala, jeigu jo truksta einam drasiai i puslapisu skirtus tipografikai ir pabraidziojame ideju juroje.
Ziurim toliau. Kam nepatinka juoda, tas gali drasiai pakeisti i tamsiai raudona (kas turi FireBug, ijungiam ir pakeiciam), i kartu rasti nauja buteli (einam i istockphotos.com ir ieskome "Wine bottle"). Rezultatas bus beveik toks pats.
Dabar ziurime i darba kuri padare "Optimalus verslas". Ziurint i komentarus, cia daug gabiu zmoniu. Todel paklausiu, man testi ar Jus patis uzbaigsit minti?
P.S. kam pvz. nepatinka, as jums asmeniskai dar surasiu pvz., kad nebutu bereikalingos diskusijos. O jeigu kas dar klaidu ras tam puslapije, statau alaus, anaip jus tingite :)
-
2009-07-16 16:06
gecis
jei gali sumazinti css kieki 30% - 40% siulau parasyti man i maila, su mielu noru pasinaudosim jusu ziniom, kiek suprantu per 2 dienas tai 16 valandu? Tai kartu atsiuskite ir savo valandinius ikainius
-
2009-07-16 14:51
to gecis
mano nuomone pildyk.lt irgi yra neisbaigtas ir vietomis neprofesionaliai padarytas, ypac kas liecia css failus ir ten primakliavotas nesamones, pasedejus 2 dienas butu galima sumazinti css failu kieki apie 30-40 procentu. Del to gaunasi kad tu lopas ir daunas ir neverta dirbti web srity, ar kaip?
matai, tingisi vis sedet ir kaip LOPUI rankiot klaidele po klaideles, bet viena diena atsiras daugiau zmoniu, kuriems nusibodo tavo vaikiskas pasikelimas ir proto knisimas ir pastatys tave i vieta. Viena karta siaip jau pastate, kai nusisnekejai logine su savo mykimu. -
2009-07-16 14:32
to gecis
Geci, paaiskink kas yra isbaigtumas, juk visi zinome kad tobulinimui nera ribu, visi bent ja mato skirtingai, tai kur ta tavo isbaigtumo riba, manai ji yra visiems priimtina ar tik tau? a?
-
2009-07-16 13:33
Geci
zinai ka? Bendrai nieko..
-
2009-07-16 12:56
gecis
mane neitikina svajsciojimai, kad biudzetas ar laikas siuo konkreciu atveju.Nes cia visais aspektais darbas neisbaigtas, pradedat playeriu su prezentacija, kur tave pasitinka pilkas blokas, baigiant ikonelem ir teksto formatavimu.
Tai, kad zinai natas nereiskia, kad tampi kompozitoriumu ar muzikantu. -
2009-07-16 12:52
to gecis
o tau nepatinka tad BILE pasireikst kad sudas, ane?
-
2009-07-16 12:36
gecis
atvirksciai ne tik kitus, bet ir save.
nedarykite tragedijos ir flame'o is tokiu dalyku. padaret ir padaret. jums patinka, klientui patinka valio -
2009-07-16 12:12
gecis
jei zmogus pradeda aiskintis reiskiasi jis pats supranta, kad ne viska jis padare ka galejo :)
speju rasydami cia tokio tipo komentarus jus bandot itikinti ne tik save, bet ir kitus -
2009-07-16 11:19
dziugu
kad yra keletas zmoniu, kurie yra normalus o ne ancelofatai ir parase normaliu komentaru pagaliau.
dizainerio nuomones IS VISO nereik klausyt ir paisyti, kai snekama apie kita darba, jis visada bus blogas, nes viska jis mato subjektyviu kampu is savo puses. pats per karjera tokiu sudu prikures kad butu dar 5x baisiau uz sita darba, bet neee, vistiek reikia aiskinti koks cia crap ir kaip cia reikejo daryt taip ir anaip, neissiaiskines visu niuansu pradedant biudzetu, terminais ir baigiant kliento prikaisiotais nagais. -
2009-07-16 09:23
Jelena
Musu laikais, gerbiamieji dizaineriai, tie kurie daug kritikuoja nebutinai geri specialistai, gera kritika - konstruktyvi kritika, o replikos "blogas, neisdirbtas" cia dar ne kritika, cia tik tuscios replikos.
Siam tinklalapiui nebutinai reikia ipatingo vizualinio dizaino. Pvz, neseniai swedbank atnaujino e-bankininkystes sistema, pridejo vizualo... man prireike daugiau laiko kad padaryti paprasta operacija, darbo aplinkoje vizualas trukde dirbti. Manau tinklalapiai skirti darbui turi buti kuo maziau vizualo, biski spalvu kad iskirti prioritetus ir gana. -
2009-07-16 09:08
Valdas
Ka reiskia neisdirbtas? Man asmeniskai jis isdirbtas, kiekvianas is cia komentuojanciu dizaineriu mato savaip kaip jis padarytu. Zodi dizainas geriau traktuoti kaip veiksmazodi - dizainas - projektuoti konstruoti. Sis tinklalapis suKonstruotas kaip irankis, susidedantis ir lenteliu, teksto bloku, to tikrai manau pakanka eiliniam lankytojui. Juk navigacija draugiska, tekstas gerai skaitomas, viskas ok. Kabinti prie to kad cia nesimato inovaciniu grafiniu elementu kvaila - nes sitaip ir buvo numatyta.
-
2009-07-15 23:06
to Babcia Zoja
Sutinku, dazniausiai klijentas nori kuo pigiau ir kuo geriau, bet koks "geriau" atsiprasant?!
-
2009-07-15 23:04
Babcia Zoja
Manau kritika nebus pasiteisinta jeigu izvelgti toki faktoriu kaip biudzetas, nemanau kad yra tikru mazochistu kurie uz tam tikra nedidele kaina darytu zigdarbi kurdamas superini tinklalapi. Kitas faktorius klijento "kreivu ranku kisimas" prie projekto. Geriausi darbai visuomet bus autoriniai arba kai autoriui duodama pilna laisve, kitaip gausis kaip visuomet...
-
2009-07-14 09:12
Agentas
As vistiek viena diena issiaiskinsiu kas po kokiu niku slepiates ir visiems pasakysiu
-
2009-07-14 01:45
reziume
diskusija eilini syki buvo betiksle ir tik irodanti, kiek daug yra zmoniu, kuriems reiketu geriau patyleti nes atrodo kad lietuvos internetas taip atrodo ne tik del klientu kaltes, o ir del galybes pasikelusiu malakasosu.
-
2009-07-14 01:32
Jonas
as nesuprantu biski ka cia bandoma irodyti :)
visi mato, kad darbas nera isidirbtas nei kodo prasme, nei teksto formatavimas, nei grafika. Ir cia eina kalba apie tai, kad zmogus, o butent dizaineris tiesiog nemiegsta savo darbo, arba tiesiog jam yra nusispjauti. Jis paeme iskarpe taure su magic wand toolu, numete ja nesukdamas sau galvos, o koderis net nesistenge atitaikyti mate spalvos, ir ne del to, kad tai uztruktu jam zymiai ilgiau, o vien del to, kad jam nusispjauti. Ir jei tau nusispjauti ant to ka tu darai, tai ir turi suduka toki koki cia, bet kazkokios ambicijos neleidzia pripazinti to, kad tiesiog tau pofigu. O gal ne pofigu, gal tiesiog nneturi sugebejimu dirbti si darba. Ne kiekvienas norintis groti gitara ta daro puikiai. Gaila Romanai, kad neuztenka kiausu pasirasineti savo vardu. -
2009-07-14 01:14
mhm
bet tai kai lenkas ant visos lietuvos protingiausias jaucias :)
-
2009-07-14 01:12
Kva
O jeigu, o jeigu, o jeigu Marsas melynas tada kas?
Kam ka reiketu daryti, ne bobu reikalas. Maziau putuoses ramiau miegosi. -
2009-07-14 00:59
to Kva
nejuokink. jei padarai paprasta tinklalapi tai nereiskia kad dizianeris nemoka kurti. tikras dizaineris zino kur ir kas tinka ir kur reikia iliustraciju o kur nereikia o ir be to moka paskaiciuoti jog kiek moka, tiek ir gauna.
sitas puslapis yra geresnis nei 90 proc visu lietuvos tinklalapiu bendram kontekste, todel savo arogancija susikisk i sikna ir ta knyga irgi.
parodyk darbus, kuriuos sukures esi. man rodos cia tas kva arba gecio bendradarbis arba vel lazutka reiskiasi tik jau kai buvo demaskuotas nokia niku tai pasidare "kva". jeigu taip ir yra, tai zinai ka... tau deretu IS VISO TYLET nafik. -
2009-07-14 00:55
Kva
to atsargiai: gerai kalbi, tik tokiems dalykams yra templatemonster.com ir wordpress'as. Dizaineriams labai valgyti norisi, tenka legendas kurti apie "paprastuma, naudinguma" ir t.t.
Dizaineriai ne kurkit dviraciu kol jusu apie tai niekas nepraso. O jaigu jau apsiemete, nors lietuviska knyga "Pagalba tipografams" nusipirkite, daugiau naudos bus. -
2009-07-14 00:47
ir dar pridesiu
kartais be abejo ir kurejas kaltas, nes siulo kate maise - nepaaiskina kaip ka ir kur daryt, nes paciam truksta kompetencijos, o dar dazniau buna kokie nors lupikai kurie bile islupikaut pinigu nori pas klienta, o per ta menesi paemus tukstancius, tesugeba google analytics viena karta atsiverst ir i worda raporta berasciui klientui nusiust...
sukuri plaktuka, turi su juo kalt vinis, nes jis pats neikals. ir nesvarbu ar tas plaktukas elektrinis (super dizainas) ar paprastas (templeitino lygio dizainas), vistiek jis atlieka bent jau pagrindine funkcija ir as manau geriau jau lietuvoj tegul buna pigus puslapiai su pigiu vizualu ir neitin taisyklingu kodu, taciau kad pagaliau pradetu su tais tinklapiais zmones dirbt, o ne tik "padaryt" ir sedet toliau.
visokie geciai ir visi kiti, kurie dirba su aukstesnio lygio imonem turi suprasti, kad sneku apie tuos, kurie nera tie 100 imoniu, kurios lietuvoje pastoviai investuoja i brand image arba i ekomercija ir portalus, as kalbu apie pilkaja mase, kur pvz gamina kepykla tortus ir juos siulo pagal uzsakyma, taciau neturi tinklapio kuriame tai parasyta ir sudetos nuotraukos, nors perkasi valstiecio laikrasty apie tuos tortus kur i menesi kainuoja 2000 lt.... -
2009-07-14 00:46
Kva
Funkcionalumas, oi, ai, paprastumas, ah, oh, naudingumas... nu ir t.t. Ne pipinkit proto. Be ikoneliu neturite apie ka pakalbeti? Tinklalapis primityvis, ne neprofisionalus, o primityvus. Neskiriate zodziu, paziuretike i aiskinamaji zodyna. Komentuoti smulkmenas neverta, nes zodi "kompozicija", dauguma mokykloje per braizybos pamokas, paskutini karta girdejo. Tekstai sumetiti, lig FrontPage tinklalapi pats generavo is Word'o.
Daryti galima kad ir tokius <nuoroda> tinklalapius, tik reikia zinoti kas, kaip ir kodel yra daroma ir kaip naudojama. Nors 1000 argumentu parasykite, karalius bai buvo nuogas taip ir liks. -
2009-07-14 00:41
to atsargiai
mastai teisingai, bet klientas neima supporto, neraso tekstu, neuzsako tekstu rasymo, neatnaujina naujienu ir nesupranta kam jam tas tinklapis reikalingas, bile butu paslaugos ir kontaktai irasyti. na, o jeigu jam pradesi aiskinti apie komunikacija, be abejo kad jis nores kad viskas butu taip kaip pasakyta, taciau kai reikes pasakyt suma uz tai, kad kurejas domisi jo tinklapiu ir stengiasi dirbti kartu su to kliento darbuotoju, kuris butu atsakingas uz ta tinklapi, tai gauni dazniausiai pasiuntima i viena vieta, kadangi 3000 lt is kuriu 2 darbuotojui ir 1 kurejui per menesi jam yra kosmosas nes tinklapi dare uz 5000 ir jis turi tarnaut 5 metus, stai kodel yra 100 tinklapiu kokios nors verslo srities ir is ju 10 tinklapiu ji priziuri taip, kaip reiketu ir net daznai pastebi, kad vizualas toks kaip sicia arba baisesnis + nera jokiu imantrybiu ir gecio dizainu, taciau zmones stengiasi, bent tekstus delioja, naujienas, delioja akcijas, dirba su puslapiu... ir kai ta matai, tai irgi yra didelis indelis.
ispudingesnis dizainas ir naujiena 2006 metu kelia man asmeniskai pasitikejimo maziau nei iprastas dizainas bet naujiena 2008 birzeli paskutine... -
2009-07-13 23:51
Jonas
Siaip nesuprantu kur ten Gecis sutirstino spalvas. Vizualus baisus, ir ne esme cia kainoje. Yra kelios ikoneles ir tos baisios. Jei nemoki piesti tai tada bandyk nusipirkti, eik i istocka paimk uz baksa tas ikoneles, rask kas tau gamins vizuala, nes dabar tai baisu ka darai. Kodas irgi ismeta klaidas, tai kur tu ten dirbai taip, kad jau sakies sakies koks malacius.
Plius kam cia submitinat savo tos "efektyvius" bet baisius puslapius, tam yra katalogai kaip Visa Lietuva.
Ir kaip tu ten Romanai nesistengtum itikinti zmones, bet palaikau KVA ir Geci, kad sitas puslapis tiesiog yra neprofesionaliai pagamintas ir jau ne pirma darba tu stengiesi ginti, kad yra ziauriai puikus nors tada klausimas kaip tu prisidejei prie to gerumo, jei visi puslapio elementai (pradedant kodu) ir baigiant visa architektura nera geri? -
2009-07-13 23:48
atsargiai
Nereikia spjauti ant vizualikos. Pavyzdys: reikia kas vestu buhalterija. Ok, pirma pasiklausineji draugu: vienas sako as pas A, kitas B, kitas pas C, zodziu visi skirtingi. Ka daryt? Einu i google i chekinu. Kainos pas visu panasios, kuria cia blin pasirinkus, is viso kurioms cia paskambinti? Va cia ir suzaidzia vizualika ir turinys. As emociskai ir subjektyviai nusprendziu kuri yra patikemsne ir kuri man duos daugiau naudos uz ta pacia ar panasia kaina ir vsio. Imonele isleidus biski daugiau ir skyrusi daugiau demesio ( ne tik pinigine prasme, bet tarkim ir paskyrsi zmogu, kad ir 1/4 etato padirbeti su svetaine) turi gerensi rezultata, nes vienas atejes klientas per web'a jam jau atperka visas islaidas is esmes. Vat kai taip pradesim dirbti, tada seselis uzdetas ne ten, ikonke levai padaryta, dar kazkas negerai labai greitai issispres, nes realiai ieskosim variantu tiek mes - kurejai, tiek ir uzsakovai kaip ispesti kuo daugiau naudos is to komunikacijos kanalo - interneto svetaines, nes taisysim, lipdysim, keisim, ieskosim ir so on. Siuo atveju ne web kontoros, ne dizaineriai, ne projektu vadovai yra teisus, bet klientas, kuris iesko informacijos, paslaugos, prekes ar panasiai.
-
2009-07-13 23:23
to "tame ir esme"
nu tu BIZAI ir pasisakei...MALacy BLIN
-
2009-07-13 23:04
tame ir esme
kad nusibodo tie dizaineriu fingaletai, kai amzinai del visko nepatenkinti, pagal juos vizualas kiekvienai imonei turi buti kuriamas uz tukstancius litu ir tik del jo galima sukurti nauda nesanti web'a.
atsargiai - butent tai, kad tos 10 firmu google yra pirmosiose pozicijose, daro jas labiau pasiekiamas paprastam vartotojui ir labiau randamas, todel gecio 20 tukstanciu litu vertes vizualas butu NULIS, jei gugleje to puslapio nerastum pirmam ar antram puslapy, kadangi su frontpeidzu darytas puslapiukas, bet su gerais google reitingais, nuvilios dali klientu. zinot kodel? todel, kad paprastam vartotojui pofig tie vizualai, jam pofig ar seselis yra reikiamoj vietoj ar nereikiamoj, jis nesupranta, ar obuolys nupiestas teisingai ar su 5 klaidom is dizaino puses, nes viskas kas jam ne pofig, tai yra gauti informacija greitai ir kad vizualas nemaisytu narsyt. YPAC taip yra butent buitines paslaugas siulanciose imonese, butent todel matyt geci darai vizualus pildyk ir kitus promus, nes ten ir yra esme vizuale, kadangi ten esme - pritraukti lankytoja grafikom, spalvom ir pan, o sitam webe vizualo atzvilgiu net persistengta, lyginant su kitais tokio tipo webais. stai kodel klesti wordpessai ir templeitai po 40 doleriu, stai kodel siuloma nuomotis eshopus uz 150 litu, STAI kodel yra kuriami paprasti beformiai tinklalapiai - TODEL, kad paprasta ir neimantria preke parduodant nesinori kisti tukstancius litu ant vizualu, kurie atnestu neadekvacia nauda isleistiems pinigams. jau geriau tegul ta imone seo'shnikui moka stuka i menesi kad sedetu pirmam puslapy guglej pagal visus svarbius raktazodzius, nei dyzeriui uz tai, kad flasha nupiestu ne uz 500 litu o uz 15000, nes ju potencialiam klientui nusisikt ant to flasho.
skirkit viena karta tinklapius nuo to kam ko reikia, nes craigslist vizualo is vis nerasta, bet uztat yra UI kuri paprastam kiausingalviui patinka ir del to tas puslapis vienas lyderiu USA pagal skelbimus jau gal 10+ metu. GECIS, pats kalbejai per login kad tinklapy meno nereik ieskot ir kad teksto formatavimas ir yra dizainas, tai kas tau nepatinka, tos 5 ikonkes lievos tam tinklapy, todel reik rasyt kad viskas kreiva, viskas sudas ir tinklapis nieko vertas? zinai ka, eilini syki is peles darai drambli, sutirstini spalvas ir kelintasyki priestarauji pats sau, taip kad tai, jog pavadinau tave zasinu pasikelusiu praeitame poste, yra absoliuciai teisingas argumentas. kai nusileisi ant zemes, tada suprasi, nors nenusileisi, tad nesuprasi niekada. sekmes! -
2009-07-13 22:38
atsargiai
Nestebuklas, bet, suvedam i google skolu isieskojimas. Ir ka gi top 10 rezultatu tikrai blogiau atrodo nei sis. Bet cia nepliusas sio saito kurejams(pliusas labiau Romsekai, kad nusprende pasidaryti saita), o minusas toms imones kurios google pirmame puslapyje meta. Nesileiskim i detales, bet atsakykit i paprasta klausima, paziurejes i saita ar Jums atrodo, kad ta imone Jums tikrai gali padeti??? Kuo daugiau taip, tuo daugiau pliusu optimaliam verslui.
Del Gecio, manau visi sutinka kad darbai padaryti tikrai profesionaliai ir isdirbti. Klausimas ar ta grafika uzsakovams duoda realu ir apciupiama rezultata. Visa kita, daugiau maziau fignia. Cia kaip Alfa Romeo - grazu, idomu, nu bet blin nevaziuoja ji ar tiek, arba pavaziavus greit sustoja, nes sugenda. -
2009-07-13 21:33
Jonas
sito darbo pagrindinis minusas atstumianti tiesiog neapsakomai pasibaisetina grafika.
Del informacijos maketavimo irgi tureciau nemazai pastabu, sokinejantis formatavimas ir skirtingos stilistikos tikrai nepriduoda pliusu siam darbui.
-
2009-07-13 20:14
2 to gecis
tikriausiai tu esi tas mr. right :) kuris anomiskai paraso viskas cia gerai
-
2009-07-13 19:42
to gecis
o tu kas, mr. right, kad viska zinai ir cia taves galvoji visi taip ims ir klausys?
puslapis absoliuciai geras ir atlieka visas funkcijas ir tikslus, kurios buvo iskeltos. nesu prisidejes ne coliu prie sito darbo, taciau mane uzpiso tokiu kaip tu nuolatinis burbenimas ir aiskinimas kaip turi buti.
pats issijunk ta susireiksminimo dainele ir nueik nuo kompo, paziurek kaip pasaulis atrodo. zasinas. -
2009-07-13 18:11
gecis
O kas sako, kad sitas puslapis nera normalus? Jau seniai normoje yra kreivai dirbti ir verkslenti.
Jei vertinam profesionaluma kurejo ir jo indeli i sita darba, manau, kad vizualas siuo atveju yra atliktas tiesiog neprofesionaliai ir jei kazkam visgi atrodo kitaip, tai siulau tiesiog isjungti is koloneliu grojanti Ryti Cicina ir pabandyti pasiklausyti malonesniu garsu, nueiti i kokia paroda, galu gale internete paieskoti graziu peizazu ar ilustraciju, visgi skoni reikia lavinti.
Architektura sitos svetaines gal visai ir nebloga, o grafiniai elementai blogi.
Cia nereikia del tokios nuomones pergyvent ir priimti ja labai asmeniskai. Kita karta gal pavyks padaryti geresni darba.
-
2009-07-13 18:02
to kva
kaip protingai sugalvojai, kreatyv tak i priot. medalis!
-
2009-07-13 17:55
...
ziuriu komentaru padangeje nieko naujo :)
-
2009-07-13 17:31
Kva
Idomu kiek vandens galima butu pakaitinti, ant tokiu erzliuku kaip "to kva". Energetines problemos tikrai butu issprestos.
-
2009-07-13 17:21
to kva
nu pradekit filosofuot, filosofai, KVA, na gi pradek. galvoji nezinom kad esi gecio programeris?
tendencingas eilinis sudadrabstantis puolimas normalaus tinklapio atzvilgiu - pradekit, uzkurkit. juk jums to TAAAAIP reikia!!! -
2009-07-13 16:58
Kva
Lebedeva skaite, skaite, tik neaisku ar nesuprato, ar pritaikyti nemoka.
-
2009-07-13 16:55
Kva
Paprastumas yra gerai, bet tik paprastunas, o ne primityvumas. Prikibti yra prie ko, bet jeigu to atsisakyti, sveitaine yra tesiog primityvi.
-
2009-07-13 16:37
to to to gecis
jei jau tiek uzrasei, tai dadek pabaigai ka nors tikrai ISPUDINGO
-
2009-07-13 16:30
"to "to gecis""
o, advokatas jau pradeda savo gynybos veikla! krc dar gal kokie 10 turetu atsirast, nagi, apginkit mesija tarp jusu klano, po to nepamirskit 50 litu sumoket kad paklausyt auksiniu minciu apie durnius verslininkus.
-
2009-07-13 15:58
to "to gecis"
gerai tu cia blemba uzstumei. dar ka nors davai dadek. nebijok, skelk
-
2009-07-13 15:55
to gecis
neberasyk savo nesamoniu, pasikeleli, eik toliau iliustracijas pildykui paisaliot, i titulini sumesk dar 10 staciakampiu kad dar painiau butu ir butinai ant kiekvieno linko mesk underline nes 95 metais nylsenas pasake kad taip butinai reik daryt, egZpertas is medzio iskrites atsirado mat.
-
2009-07-13 14:56
Svecias
Problema ant naujos operos atsirade nereikalingi skrolai, kurie veda i balta spalva.
Verslo modelis idomus :) -
2009-07-13 14:53
Nu
Viskas čia netgi labai gerai, jei lyginsim su didžiąja dalimi bestwebo darbų.
-
2009-07-13 14:22
geci
tu durnas :)
-
2009-07-13 14:16
gecis
nera cia gerai. taip gali atrodyti draftas o ne galutinis produktas, grafiniai elementai isvis neisdirbti.
Animacija yra tokia nuobodi, pagreiciai keistoki, tas pats procesas yra parodomas 3 kartus.
Na jei kaina sito buvo 1500 lt tada pinigai atitinka darbo kokybe. -
2009-07-13 13:24
:D
tiek mazai komentaru nes
1) overslo saitas atitinka tai, ko reikejo imonei
2) overslo saitas neturi ypatingu klaidu
3) sita saita sukure overslas, o ne idea, todel
4) zasinai geriau nekomentuos, kad visai gerai padaryta, o tyles :D -
2009-07-13 11:42
ajo
man svetaine irgi patiko, aiskiai ir paprastai, be to labai geras video, paiskina kas kaip
-
2009-07-13 10:29
Alive
Man patinka svetainė. Gavi, neperkrauta.
-
2009-07-13 09:38
danute
logo is tos windows'u style'u ikonu kolekcijos. :)
o ko to verslo nepavadinus skolu issieskojimu arba tiesiog anstoliais, dirbanciais su juridiniais asmenim.





