Pildyk Bonai
- 2008-12-26
- http://bonai.one.lt
- Indigo kids (http://www.indigokids.lt)
-
2011-01-07 17:33
-
2009-07-21 18:12
Juste...
gal kas galite parduoti pildik bonus? rasykit i skype.. susitrsim.. Justea911
-
2009-07-18 22:59
Simona
..;D
-
2009-05-01 12:59
Ely
kas gali padovanot pildyk bonu ? ;D
-
2009-04-13 16:17
paulius
nzn
-
2009-03-11 12:53
waidas
waidas
-
2009-02-12 19:07
r....
seniau buvo gaut i sawo saskaita tu bonu o db saskaita pildyk ir gausi bonu nesamone!!!!!!!!;(((
-
2009-01-17 16:38
gumke
nsmn
-
2009-01-10 11:41
Ieva
Turint omeny, kas yra šio projekto TG, manau Indigo labai gerai pataikė, tai nėr žaidimo portalas, o akcijinis tinklapis užkabinti jaunimėli. Pildyk Pildyk Pildyk!
5 points! -
2009-01-09 20:56
to bestweb
itemos projektas, bliad :) o domainas pirktas per tuos gonzikus
-
2009-01-09 20:28
bestweb
ar zinot kas uz bestweb stovi? :) labai paeme juokas:)
Kepejai-kompiuterastai:
www.mebarta.lt -
2009-01-09 00:01
Sypsenele
Idomus darbai pas indigus, pasakyciau labai meniski
-
2008-12-31 11:41
re:
Viskas cia yra tvarkoi, bet turbut norejau sia zinute pasiekti ne tavo ausis. Aciu uz ilga komentara :) Bet tai buvo mano nuomone, o ne apie mano komentara, man komentaras :D
viskas chiki, ramiau, jai tokius reklaminius zaidimus kuria, neprazus ;) -
2008-12-31 09:36
lukas
zaidziu sita zaidima
-
2008-12-31 00:51
2 to pal
Vedes ir turi vaiku :)
-
2008-12-30 23:27
to pal
o gecis turi zmona? jau? :D
-
2008-12-30 19:36
pal
paskutinis postas itariu gecio zmonos, bo kas antras zodis "gecis" :D
-
2008-12-30 18:27
to nenormalus
perdaug sureiksmini cia ta weba, zaidimus ir dizaina, ziuri per rimtai i visa tai. tu ne branduoline programa darai ar masinu negamini ar zmogaus neoperuoji. blemba negi tau sunku suvokt kad geciui dave biudzeta, pasake kokio nori jie tikslo o gecis jiems pagal tai paruose pasiulyma, pasiziurejo patvirtino, gecis padare ir viskas tuom baigesi, cia ta akcija per daug neypatinga yra paciam tele2, kad jiem reiketu investuoti i rimtesnius zaidimus, tv reklama ir t.t., cia kazkas apie sautuva snekejo nu bliamba taip ir yra, nenormalus gal del to ir nika toki pasiemei kad tu nenormalus, ko tu cia sureiksmini kiekviena punkta as nesuvokiu, tu kazka lemeni sakai bet nieko nesiulai tu cia darai interpretacijas ir analizes nors niekam to nereikia, o zmones pasiziuri i rezultata ir pasako ar jis geras ar blogas kaip produktas o ne gilinasi i tai kad cia galejo dadeti zaidimu, cia galejo padaryt juos geresnius ir t.t., cia yra biudzeto / laiko / kliento rupestis jei jis norejo kazko rimciau nes pagal tave galima daeit iki to kad cia sudas nes reikejo sukurti simcity siai akcijai tada tai tikrai butu efektyvu..... jei eini zvejot zuvu, nebutinai pasiimi 12 meskeriu ir 4 spiningus, nes beabejo toki arsenala paemus efektyvumas zuvu pagavimo butu didesnis, bet kazkaip zinok ne visiems to reikia, nes rezultata, t.y. pagauti zuvi ir gerai praleist laika gali ir su paprasta meskere ir gera nuotaika. gal ir i tinklalapi gali filosofiskai pasiziureti ir pagalvoti, kad toks sprendimas buvo visiskai tai, ko ir reikejo, nes kazko "rimciau" cia nereikia, nes niekam to nereikia. ka?
versle padarai produkta, paskaiciuoji kiek galima uzdirbti is to ir tuomet nusprendi kiek i tai nori investuoti, tai pasakyk kam fackin tele2 reikia kreiptis i geci ir sakyti mes duodam 500 tukst. sukurk 10 afygienu zaidimu to ano ir sio, jei realiai tas pildyk bonai yra vienas is 10-ies lygiagreciai vykdanciu akciju tele2, kurios baigsis po keliu menesiu ir prasides jau visiskai kitos??? o jei snekesim apie tai, kad neva gecis padare per mazai nei reikejo arba jis gali padaryt bet nedare, tai cia komedija butu- specialistas, o ne diletantas, vertina savo laika ir graza, nes visi sitam biznyje yra verslininkai nes kitu atveju butu vaiku zaidimas TAD, jeigu gecis verslininkas ir masto taip kaip masto profesionalas specialistas, jis padaro tiek, kiek jam sumoka. jis pasiulo ir arba imi arba ne, take it or leave it, ir jeigu ziuret filosofiskai tai galima padaryt geriau galima padaryt blogiau, bet taip kaip padaryta yra to, kas padare visa tai, produktas arba rezultatas, todel manau cia jus vertinant ka reikejo padaryt kitaip ar ne kitaip, nors realybej kritika turetu buti butent rezultato: as matau rezultata, ir ji komentuoju, o ne aiskinu kad cia reikejo 10 geimu ir 5 kart geresniu ir sudetingesniu vajej vajej......... -
2008-12-30 17:37
re:
o ateityje siulyciau siulyti daryti 10 zaidimu maziausiai... :)
-
2008-12-30 17:35
re:
siaip mintis gera, padaryti ne viena zaidima o kelis, kad nebutu taip nuobodu kaip galejo but...
stilius siuolaikiskas, bet daug atidumo nereikalaujantis, kaip bedarytum viskam yra pateisinimas, cia "treshas".
del to ir matosi rezultatas :) ar netiesa?
ja, ja zinau yra tiesos ;) chehe.
kitas dalykas si reklama, ne i mus orentuota, del to ar ji mus kabina ar nekabina negalime kategoriskai spresti.. ar jus dar zaidziate tokius zaidimus?.. :) -
2008-12-30 15:56
hmz
o man grazu bet kazkaip tuscia (sakraline prasme :) ). is indigo kids tikejausi daugiau. vat taip.
-
2008-12-30 13:01
neytema
man tox ispudis kad nonermalus siulo y medzhiokle nesineshti medzhioklinio shautuvo o vazhiuoti su tanku..
Klausimas ar lix po tanko apsilankymo miske kokia nauda medziotojui..
Nes jei tie zhaidimai butu padaryti dizaino atzhvilgiu geriau, jaunimas taip ir praleistu tame saite visa diena, o fakin bonu taip ir negautu, nes kazhkas nepatingejo ir pasedejo prie geimo visa para.. Man rodos nenormalu is piarines kampanijos daryti game console..
Shie zhaidimai kiek suprantu nera parduodami kaip galutinis produktas, todel ir tixlo juos tokiais daryti nematau.. -
2008-12-30 12:36
Littlebull
nenormalus cia tu prasilenki su savo tiesom apie nauda klientui. Esme cia praneshti apie paslauga, kad tai nebutu ziauriai boring zinute idejo ale zaidimus. end of story. Zinute pasieke vartotoja valio. kazkas pazaide valio. zais jie ar ne tai nera tele2 tikslas. kam gecis daryti super duper geima uz kuri JAM NEMOKA Tele2. tavo pasisakimus apie zaidimus priliginciau, o kodel neuzapvalinot kampu ir neidejot shesheliu, nes taip butu fainiau.
esme ne zaidimuose, o sprendime, kaip pateikti zinute kurybishkai per 1 menesi. -
2008-12-30 09:52
nenormalus
to big V
Pamirsai kad gyvatuke tu pats valdai kliutis.
Seskis. -
2008-12-30 09:49
nenormalus
joks darbas nera beviltiskas, jei i ji buvo idetos pastangos
Zinoma kur kas daugiau naudos butu buve jei mes cia butume diskutave kokie alternatyvus sprendimo variantai galetu buti pritaikyti vienam is siu zaidimu, kokie principai galioja tokio tipo zadimams, kokie yra laiko patvirtinti "design patterns" kur kokius straipsnius galima apie tai rast ir pan...
Gal ateity ir turesim panasias diskusijas. Lieku optimistas. -
2008-12-30 09:42
big V
gyvatukas nokijoje irgi sudinas zaidimas nes ji pagal nenormalu irgi not replayable nes "Dinaminis sudetingumas pasiekiamas didinant kliuciu skaiciu ekrane - blogas sprendimas. Tai jog kliuciu neimanoma sumazint laikui begant situacija tampa beviltiska". Nenormalus matyt dar nelabai pats susipazines su game darymu. Seskis.
-
2008-12-30 09:32
gecis
to nenormalus:
sutinku su kritika, kad taip yra kur tobulinti tuos zaidimus. Bet nesutinku, kad jie visiskai beviltiski. -
2008-12-30 09:20
nenormalus
Gecio PR'ai ir fan-boy komentarai kazkaip pradeda primint 37singals komedija :)
Gerbemieji kas nemato skirtumo tarp pong ir soklio, tikrai siulyciau susirast jo klona online ir pazaist. Pongo koncepcija buvo analogiska sokliui bet, cituoju wiki:
"...Feeling the basic game was too boring, Alcorn added features to give the game more appeal. He divided the paddle into segments to change the ball's angle of return...He also made the ball accelerate the more it was returned back and forth between paddles; missing the ball reset the speed."
to lol
Jei internetiniai komentarai tau sukelia tokius nervinius priepolius tai turi kurs kas rimtesniu problemu nei as :)
Kas zmonem ikale i galva kad "kritika = drapstymas purvais" ? Plius kaip indigo kids ar pats gecis susijes su darbo kritika? Man asmeniskas tai neturi jokios reiksmes ar tai dare indigo ar EA ar koks Petriukas is Lietuvos pakrascio, kiek laiko buvo skirta ir ar cia geriausias projektas Lietuvoj.
Mano poziuris i kritika sutampa su siuo straipsniu <nuoroda>
"Design criticism is about the results. Period. Too many people mistake criticism of the result with criticism of the people involved...I’ve got news for you: design criticism has nothing to do with you, you childish egotist. It’s about the design. Sorry to burst your bubble."
Kritika naudinga tuo jog kartais tam tikruose darbuose jauti jog kazkas yra negerai bet negali pirstu parodyti kurioi vietoj ir kas butent pvz del ziniu trukumo. Ir bunu labai dekingas jei kas atskleidzia tuos elementus kritikoje. Tada jau bent turi kazkoki atskaitos taska ir gali pasinagrineti issamiau ar sutinki su tuo ar ne. Jei nesidomi ta sfera tai nesuprantu kokio velnio isvis skaityti kritika, kokia is to nauda ?
O tokie komentarai kaip "viskas cia gerai, ekspertai nusisneka" tikrai mazai kuo padeda. -
2008-12-29 23:22
:))
taip Povilai, "pariekavai" ir gerai :) Cia kas- N.Akmene ar Kelme pasimate? :)
-
2008-12-29 23:00
Povilas
Oi kaip man patinka skaityti visu expertu nuomone apie sita darba, velniai griebtu, bet gal as durnas man sitas darbas vienas geriausiu lietuvisku web darbu. Nenormalus nusipezi biski i lankas, pongas savo primityvumu nei geresnis nei blogesnis uz tuos pateiktus 3 darbus, simple ir faini game'ai, tikslas pasiektas, as pazaidziau begli apie 20 kartu. Ir tavo vadinamieji argumentai yra nei daugiau nei maziau kaip subjektyvi nuomone bei keistokas interpretavimas 'taisykliu', kurie irgi islauzti is pirsto, nes kaip ir tie zaidimai atitinka tas tavo normas. Pongas pagal tavo zodzius yra geras, nors jisai yra beveik same thing kaip soklys, tad jau pasimeti savo zodziuose. Tave tiesiog tie game'ai nekabina. Mane kabina, tad rezas 1:1. O daba paziuriu i laimetoju skilti ir matau kad zmones renka po 20 k tasku... Hmm tikriausiai jie irgi atrado kazka idomaus ir juos kabina. Grafine puse yra aukstumoje, nuslosto nosi ne tik lietuvos studijom, bet ir daugeliui uzsienieciu. Ir mes paimtume ir padarytume... 6nx jus nepadarytume, nes kiausu uztenka tik anonimiskai is krumu pariekauti. Thumbs up indigams, kuo toliau tuo astriau
-
2008-12-29 21:27
to lol
jauciasi, kad dar esi labai jaunas, bet dalelyte tiesos tavo zodziuose yra:) tik man atrodo, kad nenormalus yra paprasciausias sofistu pasiekejas, siaip saunu, bet pradeda atsibosti:)
-
2008-12-29 20:09
lol
nenormalus reiskiasi tai ka tu ka tu, per visus postus kad rasineja beletristikas, ismete is darbo arba gyvenimo neturi, tai cia raso po 5 puslapius visokiu sudinu psichologiniu ir filosofiniu knygu prisiskaites. butu idomu suzinot ka tu dirbi arba bent viena tavo darba pamatyti, tiesiog is smalsumo, nes gal netycia irgi esi tik tas kuris sneka bet nedaro, nes pagal tavo pareiskimus visi aplink duhai ir lopai o tu esi nesveikas ir visazinis, todel cia tipo kietuolis :). strojini is saves tikrai ojojoi asa, bet kazkaip pagalvoji jei toks bent vienas asas lietuvoj yra kaip tu, tai web srity mums is viso nebutu ka veikti. tad... man rodos tu cia sneki kad tik sneket, tarp 16meciu pasijusti vierhu nes tavo sapalioniu ir filosofiniu besprydielu aplink tave supantys zmones jau nebeklauso?
zinai kodel rasau? uznervinai galutinai. MOKI eksperte parasyt ta savo rasliava isdestyt ta savo nuomone ir PATYLET, nes jau nusibodo skaityt tavo "neva argumentuotus" atsakymus i kitu isreiksta nuomone. sudelioji citatom ir po to rasineji tirada kazkokia tipo gecis duxas nokia duxas littlebull duxas ir va stai todel kad taip taip ir taip. nu klausyk, gal baikim sita reikala, manes tu savo nesamonem gi neapgausi, pakankamai gerai zinau, jog bet koki teigini galima paneigti kitu teiginiu ir abu tie teiginiai bus teisingi, nes gyvenime nera vienos tiesos. stai kodel ir klesti psichologijos, filosofijos ir tauskaliu specialybes - tupas marketingizmas ar politika.
aciu, nothing personal. -
2008-12-29 18:37
to sm
o sitas darbas gadina bendra komunikata reklamini?
-
2008-12-29 18:31
sm
"Kiekviena diena uzsiregistruoja po 700 lankytoju"
Cia tuom verta didziuotis? Idomu kokie skaiciai butu jei reklamos per tv ar kitas medias nerodytu. Idomu ar nors viena Tele2 akcija internete buvo suzlugusi, kai tokius didelius pinigus reklamai skiria. -
2008-12-29 17:39
to ex
sudas man o ne geras.
-
2008-12-29 17:35
Ex
pvz - <nuoroda>
-
2008-12-29 17:23
to andrius
na idomu kaip zaidimus padarytum "gerus" be gero vizualo :)
-
2008-12-29 17:21
Andrius
Na dar karteli cia parasysiu. Projektas geras, vizualas geras, zaidimai silpnoki (taciau gal taip ir turejo buti). Mano klausimas buvo paprastas, vaizdelis vs zaidimai. Man tiesiog idomu, nes as tikrai daryciau kitaip, deginciau maziau valandu vaizdeliui o tas valandas skirciau zaidimams. Manau rezultatas tikrai butu geresnis, nes cia ateina del zaidimu ir bonu o ne del grazaus vaizdelio.
P.S. Mano manymu laikas ir pinigai nebuvo efektyviai panaudoti, taip ir vertinu si projekta. -
2008-12-29 16:57
ChjusMan
Gryba jus cia pjaunat su tais savo ismintingais komentarais: jei daryciau as, tai butu kitaip ir geriau.
1.Manau, terminas viska pasako.
2.Zmoniu skaicius "2" prie tokio projekto - taip pat.
3.Sezono metas (Visiems visko reikia ir greitai ir dabar).+ pasaliniai darbai
4.Statistika 700 uzsiregistravimu per diena - Rezultatas pasiektas!
Tai manau komentarai - galima butu cia pasedeti daugiau ir zaidimai galetu buti labiau idomesni, manau, cia visai neitema.
O galbut net biudzetas buvo permazas, o Indigo kids daro kaip visada - Daugiau, geriau ir kokybiskiau nei moka. "nes mes sudo nedarom".. -
2008-12-29 16:53
nezinomas draugelis
Siuo metu ant lietuveles tai geriausias tokio tipo puslapis. Ir yra tu klaidu, bet nenorekime, kad per viena diena gimtu Electronic artsai.
5. -
2008-12-29 16:38
to nenormalus
nenormalus man patinka, kad turi atsakymus i visus klausimus. Tikriausiai zinai ir atsakyma i klausima kokio velnio mes veikiame zemeje.
Nematau didelio skirtumo tarp pong ir soklio. Amzinas zaidimas jei nebus apibrezta max tasku skaiciaus.
Plius skaiciai neturi jokios reikmes. tai kas ten tau ta reiksme turi? Daiktas veikia? Puslapis atlieka savo funkcija, zmones eina ir zaidzia. -
2008-12-29 16:27
nenormalus
to gecis
"kiekvieno zaidimo tikslas sukaupti kuo daugiau tasku." - butent, bet cia jis neigivendintas.
tai ka as norejau pasakyti yra tai jog toks senas zaidimas kaip pong (pvz. <nuoroda> ) yra n kartu pranasesnis is dizaino puses. Ir is ju tikrai vertetu pasimokyti tam tikru pagrindiniu principu.
"Kiekviena diena uzsiregistruoja po 700 lankytoju" - sitie skaiciai neturi jokios vertes nebent tu pakeistum viena is esamu zaidimu i pvz pong/tetri ar dar koki kita laiko patvirtinta gera zaidima ir parodytum jog tie skaiciai sumazejo arba nepasikeite.
Bet is kitos puses jei i darbo kritika reaguoji su:
"Pasirinkom optimalu varianta ka galima pasiekti per ta menesi. Tai nera klaidos, arba nenumatyti dalykai." - tai tuomet nebeturiu ka pridurti :)
p.s. to "to andrius" tavo pasisakymas apie "mano issigalvotus" principus labai gerai parodo tavo zinias toj srity. -
2008-12-29 16:15
mistype
*Bendras visu zaidimu tikslas: per diena surink kuo daugiau tasku. Visas grand planas - zaidi ilgiau, surenki daugiau.
-
2008-12-29 16:12
to andrius
Per ta menesi mes padarem viska ka buvom uzbreze.
Del zaidimu velgi pasikartosiu, kad jie yra tokie kokie buvo suplanuoti. Ar prisviles blynas ar ne, tai parodys tik laikas. Rezultatai kalba uz save (zmones zaidzia tuos zaidimus, registruojasi, sioks toks aziotazas aplink darba yra).
Puse "taisykliu" nenormalaus yra "a la as taip pagalvojau nes manau, kad tai teisinga".
Soklys - tai kaip musinejimas futbolo kamuolio. Jei sugebi gali ji musineti amzinai, jei ne tai iseis tik pora kartu.
Beglys - cia labiau surink daugiausiai tasku per tam tikra laika, laika apibrezia eziu pasirodymas. Finishas zaidimo anksciau ar veliau ateis.
Lektuvas - cia kaip kokios a la lenktynes. Vaiziuoji, apvaziuoji, renki.
Bendras visu zaidimu tikslas: per diena surink kuo daugiau tasku. Gali zaisti viena zaidima nors ir viena zaidima ir regini ant savo accounto.
Scenarijus zaidimu buvo pasirinktas butent toksai. O vizualo mes sudino tiesiog nemokam daryti.
-
2008-12-29 15:50
Andrius
to: gecis - klausimas (man siaip idomu), kam tiek laiko skyrete vizualui, nes matosi kad sugaista tikrai labai daug. Be to jei turejote tik menesi.
-
2008-12-29 15:30
gecis
to nenormalus:
kiekvieno zaidimo tikslas sukaupti kuo daugiau tasku. Varyklis zaisti - buti reitinge pirmam. Esi pirmam trejete gauni bonus (priza). Principas - kuo ilgiau zaidziu tuo daugiau gaunu. Principas, kad yra happy endas cia negalioja.
Be to galima sukurti levelius tiems patiems egzistuojantiems zaidimams, bet velgi tikslas uzbreztas neskamba kaip "sukurti internetiniu zaidimu portala", jei klientas pageidaus butent to, situos zaidimus visada galima bus tobulinti iki begalybes.
Turejom termina 1 menesi per ji reikejo sukurti 3 zaidimus kurios butu smagu uzsukus pazaisti. Pasirinkom optimalu varianta ka galima pasiekti per ta menesi. Tai nera klaidos, arba nenumatyti dalykai. Tai yra tas rezultatas kuris buvo uzbreztas darbo pradzioj.
Kiekviena diena uzsiregistruoja po 700 lankytoju, dalys is ju praleidzia prie zaidimo ilgiau nei valanda.
Klausimas iskila toksai: kiek zmoniu uzsilaiko promo saituose valanda ir ilgiau?
-
2008-12-29 14:24
Jaxx to nenormalus
tavo pastabos del zaidimu kokybes yra logiskos ir su jomis sutikti galima.
Tačiau nesupratau tavo logikos kad blogai samdyti web kompanijas webinius flashinius geimus kurti. Tarsi ne vienoje nebutu geru animatoriu, flasheriu ar storyboarderiu. Pasirinkus tinkama kompanija su patirtimi web zaidimu srityje isietu puikus rezultatas.
O del indigo, tai nesu ju gerbejas, bet manau kad jie turi patirties ir zymiai aukstesnes kokybes flashinius zaidimus kurti. -
2008-12-29 14:01
Littlebull
nemegstu tokiu saitu cia, kaip didelis baneris. Beje kokybishkas baneris. Ishkart supranti, kad tele2. Technishkai igyvendintas puikiai, kurybishkai 2005 tieji.
Grafika aukshtumoj. -
2008-12-29 13:50
to nenormalus
valdas programino gauminos stickmana kuris siais metais gavo ten kazkokius nevjebenus apdovanojimus, tad patirties yra.
-
2008-12-29 13:45
Prancičkus
Parodykit man neprimityvų LT flash žaidimą (akcijiniame saite)
-
2008-12-29 13:25
nenormalus
Noreciau pritart Andriui jog zaidimai yra primityvus, bet ne del to jog jiems truksta sudetingumo, o greiciau del fundamentaliu zaidimo dizaino spragu.
Pagrindinis tokiu zaidimu (arcade) vertinimo faktorius yra perzaidziamumas (replayability)
Perzaidziamuma skatina du dalyka: taskai (score) ir zaidejo klaidos iliuzija. Pastarojo faktoriaus nera nei vienam is tryju zaidimu.
Pilotas - Atsiszvelgiant jog flash turi menka fps (12?), zmogaus reakcijos laikas ~ 0.1s ir tai jog lektuvas ir raketos yra griozdiskos sukuriamas atsitiktinumo efektas, kuris "uzknisa" zaideja. Kol kliutis yra pastebima ji jau buna nuskridus per trecdali ekrano.
Beglys - Dinaminis sudetingumas pasiekiamas didinant kliuciu skaiciu ekrane - blogas sprendimas. Tai jog kliuciu neimanoma sumazint laikui begant situacija tampa beviltiska. Jei pvz tetrio platforma(pagrindas) pastoviai kiltu + figuru greitis didetu, tai butu sukurtas neisvengiamumo efektas ir vargu ar tetris butu tapes toks populiarus.
Soklys - geras kontrastas su kitais dviem zaidimas. pastarasis aplamai neturi dinaminio sudetingumo, gali ji zaisti amzinai. Man asmeniskai atsibodo sokinet kol galiausiai isiungiau zaidima.
Trumpai: Zaidimai nekviecia zaisti antra karta, nes pralaimima arba del zaidimo kvailumo arba del to jog atsibodo zaisti.
Is rezultato susidaro ispudis jog kurejai ikiso koja i sfera kurioje jiems truksta fundamentaliu ziniu - zaidimu dizaine.
Is kitos puses niekad nesupratau uzsakovu motivatijos samdyti web kontoras zaidimams kurt. -
2008-12-29 12:09
gecis
to jonas:
manau puikiai pagavai kampa. tai nera zaidimo portalas, tai daugiau ivadas i Pildyk kampanija su bonais. Suintriguoti tam tikra auditorija - jaunima kuris naudojasi Pildyku, Eziu, Labasu. Atkreipti demesi sios publikos nera labai lengva, kaip gali pasirodyti is pirmo zvilgsnio. Is kitos puses zaidimai yra simple vien del to, kad zmogus ateitu ir daug nesigilindamas i valdyma pradetu zaisti. Yra didele mase zmoniu kurie praleidzia prie situ zaidimu ne po viena valanda, renka taskus. Potekstis: "gali nezaisti, o tiesiog papildyti savo Pildyk saskaita ir gausi tuos bonus".
Svarbiausia, kad po apsilankymo sio puslapio liktu "malonus skonis burnoj", "teigiamas nusiteikimas".
Kas liecia primityvuma, tai visi zaidimai web terpeje yra primityvus. Sofistikuotu dalyku nieks cia nebande daryti ir nenorejo, tam yra kitos terpes ir budai.
-
2008-12-29 11:43
jonas
neesme cia tie zaidimai, manau kad jie yra tik neiprasta forma ir budas informuoti bei gauti kazkokius bonus, matau kad kurejai daugiau mate tai kaip promo, o ne kaip
laiko praleidimo forma, turbut nei gerai tai nei blogai, as asmeniskai praleidau apie 3-4min ispudis liko teigiamas, ar as grisiu antra karta, nemanau, ar esu pildyk klientas, o gi ne, o gal pildyk klientai uzeis ne karta ir praleis ne viena desimti minuciu, kas cia ka gali zinoti :) -
2008-12-29 10:26
Andrius
to: to Andrius - nejau reikia daug aiskinti kad zaidimai labai primityvus. As norejau pasakyti kad labai graziai viskas apipavidalinta ir matyt daug valandu praleista prie dizaino (ir is tiek jis labai ispudingas ir as duociau 5 balus). Taciau as ziuriu i pati projekta, o ne i atskiras jo dalis ir manau kad esme sio projekto yra zaidimai. Vadinasi daug laiko praleista prie dizaino degina projekto pinigus ir jie panaudojami neefektyviai. Manau reiktu daugiau laiko skirti patiems zaidimams ir ju kokybei. Todel ir sakau kad -labai silpnas projektas- ir tai tik mano nuomone, o as galiu ir klysti.
-
2008-12-29 09:49
bugaga buga
buga buga bugaaaggaa. abuga bugi buga
-
2008-12-29 08:41
to beck
o ka pavydas grauzia?
-
2008-12-29 07:12
beck
nu ką ir vėl one.lt :))))
-
2008-12-28 16:52
rs
dailiai atrodo ;)
-
2008-12-28 12:37
To andrius
Kokie tie 'rimti' zaidimai?
-
2008-12-27 12:59
Artas
Saitas neblogas. Zaidimams truksta leveliu, bet cia jau laiko sanaudu klausimas. Gal reikejo daryti tik viena zaidima. Is kitos puses 3 juokingi zaidimukai. Gal dar garsu truksta
-
2008-12-27 11:13
Andrius
As manau kad reikejo sukurti rimtesnius zaidimus ir daugiau laiko prie ju padirbeti. Vizualas labai geras, papaisyta tikrai super, taciau cia manau esme turi buti zaidimai, o jie kaip pirmoko lygio.
-
2008-12-26 18:34
To andrius
Kuo tas silpnumas pasireiskia?
-
2008-12-26 18:03
Andrius
Daug demesio vizualui o zaidimai labai silpni. As manau kaip tik reikejo daugiau laiko skirti zaidimams nei vizualui. Labai silpnai.
-
2008-12-26 17:50
pekas
Prikolas!
-
2008-12-26 15:12
Adminams
Malaciai, o kur kiti darbai?





