MailerLite LT

Bestweb.lt - MailerLite LT
2.9 Balsavo: 109
  • 2011-06-03 13:35 Dainius Valiunas Dainius Valiunas

    Maileris.lt vidiniai puslapiai labai įdomūs :) Skrolini belekiek žemyn, kol turinys pasimato.

  • 2011-06-03 12:39 Žygimantas Volodka Zee Žygimantas Volodka Zee

    Rimtai? Maileris.lt ne jūsų? :O Blin, pagalvojau, kad dar viena mailer.lt atšaka...

  • 2011-06-03 08:00 Ignas Rubežius Ignas Rubežius

    Tai prie ko čia mailer.lt arba mailerlite.lt? Tas maileris.lt tai čia sukčiai kažkokie, bando su panašiu domenu klaidinti vartotojus.

    Nėra nieko durniau, nei email marketingo paslaugas reklamuoti siunčiant spamą. Apgailėtina. Tačiau vistiek ilgai netemps, tai galima nekreipti dėmesio.

  • 2011-06-02 23:09 Žygimantas Volodka Zee Žygimantas Volodka Zee

    Gavau reklaminį spamą nuo maileris.lt Nors neužsakinėjau. :)

  • 2011-06-02 22:01 Ignas Rubežius Ignas Rubežius

    Apie ką tu?

  • 2011-06-02 16:30 Žygimantas Volodka Zee Žygimantas Volodka Zee

    Nu ačiū už mailerio spam'ą. Neužsisakinėjau bet vistiek dėkui ;)

  • 2011-03-01 09:55 Ignas Rubežius Ignas Rubežius

    tu turbūt juokauji... :)

  • 2011-02-28 21:13 Jonas Lenkavičius Jonas Lenkavičius

    kazkuom labai jau panasus stilius su digimailu, kur toks pats deliojimas jau padarytas, tai itariu skripta kas nors parase normalu tai dabar visam pasaulyje privis :)

  • 2011-02-28 10:06 Ignas Rubežius Ignas Rubežius

    Ne, tas laiškas siųstas ne per Mailer.lt sistemą. Atidžiau pasižiūrėjus tas puikiai matosi, jie naudoja savo serverius.

    Tačiau, mes kartais konsultuojame juos dėl el. pašto rinkodaros. Todėl, jei parašytum mums apie savo problemą el. paštu info@mailer.lt, galėtumėm padėti išsiaiškinti kaip ir kodėl gavai tą laišką.

  • 2011-02-28 09:43 Organizuok Kelione Organizuok Kelione

    tai ziuriu autogidas spamina is jusu pasto. Nes as niekad nebuvau uzsakes jokiu naujienu ar kazkokiu paslaugu autogide, o siandien atejo ju ale "naujinelaiskis" ir kiek matau kad per mailer sistema.

  • 2011-01-29 13:59 Žygimantas Volodka Zee Žygimantas Volodka Zee

    Taip, Ignai, yra tokia tikimybė, kad tave blacklistins. Bet yra ir tokia galimybė kaip kad siųsti po tam tikrą saugų laiškų kiekį per tam tikrą laiko tarpą. Atrodysi kaip bet kuris kitas mail senderis.
    Dariau, dėl šito taipogi teisus - jei imsim ir siųsim bala žino kaip, kokiu būdu, bele kaip na tada jau gaunasi toks sušiktas spamas, kurio nė vienas savo pašto dėžutėje nenori sulaukt.

  • 2011-01-28 22:17 Darius Mončius Darius Mončius

    Paprasčiau turbūt būtų sakyti, jog „Spam“ vis dėlto nėra pigu. Daugeliui turbūt atrodo, jog tereikia susirinkti el. pašto adresų duomenų bazę ir ją pastoviai „išbombinti“. Iš tikrųjų reikalinga didžiulė patirtis el. pašto rinkodaroje. Reikia ir investicijų bei specifinių žinių tam, kad neprisidaryti rūpęsčių vietoje naudos. Ir, žinoma, esminis klausimas: ar tai yra legalu Lietuvoje?

  • 2011-01-28 18:32 Ignas Rubežius Ignas Rubežius

    Žygimantai, atsargiai! Siųsi Spam'ą - užblokuos pradžioje tavo IP, vėliau patį domeną. Tada turėsi problemų net ir paprastus laiškus siunčiant... Nežaiskit su Spam'u! Ir savo klientams neleiskit :)

  • 2011-01-28 16:37 Žygimantas Volodka Zee Žygimantas Volodka Zee

    Tiesioginė netiesioginė reklama - visos priemonės pateisinamos tikslo siekimui. Ateina pas mane į pašto dėžę reklamos/spamas/naujienlaiškiai - ir ne šiaip koks sumautas spamas, bet lietuvos ryto dienos naujienos (nors užsisakyt neužsisakinėjau bet permetu akimis), ateina ir tokie naujienlaiškiai, kuriuos verta pažiūrėt vien iš reklaminės pusės - labai dailiai sukonstruoti (jų taipogi neužsisakinėjau bet peržvelgiu), ateina kelionių agentūrų naujienlaiškiai (jų niekada niekados ir niekada ateityje neužsisakinėsiu - trinu lauk visus ir į spamą įtraukiu), ateina ir tokie naujienlaiškiai ant kurių paspaudžiu (bet jų taipogi neužsisakinėjau). Yra žinoma tokių kuriuos užsisakiau. Bet iš esmės man pofik ant vartotojo kaip aš jį pas save prisišauksiu, čia visi žaisliukai pateisinami. Svarbu, kad prisišaukęs nebūtum šaraškino kontora, siūlanti pigų ir nekokybišką šlamštą.

  • 2011-01-21 19:42 Martynas Martulis Martynas Martulis

    nusipirksi ir kas is to? sudas ta baze ir nieko tu su ja nepasieksi, tik anti nauda imonei, nes liksi spameris daugumos akyse. visi nori pinigu, bet dirbt ir kurti pridetine verte kantriai nenori. nebuna greitai ir gerai, todel nemanau, kad tikslinga sia marketingo priemone lyginti su tiesioginem reklamos formom. baneris nera lygu naujienlaiskiui, ir taskas.

  • 2011-01-21 19:36 Simonas Anti-Templatemonster Simonas Anti-Templatemonster

    "Laiškų perskaitymo/atvertimo vidurkis - 27%" -
    ka cia tas skaicius parodo? perziurejimu neiseina registruoti, galima tik tuos kurie paspaudzia "show images". ar ne taip? :)

    "Nuorodų paspaudimų vidurkis - 13%" -
    nu sita dar reikia dauginti is dizainerio naudingumo koeficiento ir dalinti is marketingo vadoves krutines apimties todel tas skaicius svyruos nuo 0 iki 60 procentu :)

  • 2011-01-21 18:02 Ignas Rubežius Ignas Rubežius

    Nepirkit jokių duombazių - neapsimoka. Rinkite patys klientų duomenis ir pamatysite kokie geri bus rezultatai.

  • 2011-01-21 17:04 Žygimantas Volodka Zee Žygimantas Volodka Zee

    Tą tavo padpolną duombazę gali ir nusipirkti.

  • 2011-01-21 16:08 Martynas Martulis Martynas Martulis

    Ka tu cia nusisneki? Mailer tik irankis naujienlaiskio + siuntimas per ju serva, prie ko cia ta puse lietuvos ir lyginimai su tiesiogine reklama? Klientas siuncia naujienlaiskius savo subskraiberiams, o ne visiems kas papuola, nes kitu atveju tai butu spamas. O jeigu itema padpolnai pardavineja emeilu db, tai cia jau butu nusikaltimas, bet man tokiu minciu nekilo kol kas.

  • 2011-01-21 15:24 Žygimantas Volodka Zee Žygimantas Volodka Zee

    Kad ir kokia maža tikimybė vartotoją atsivesti pas save į saitą, bet efektyvumas vistiek labai geras paskaičiavus:
    - reklamos biudžetus investuojamos į portalus, kur su vieno mėnesio delfio baneriuko išlaidom mailer.lt gali užpumpinti pusę Lietuvos liaudies (kai 60% yra ta auditorija, sudaro 90proc. visos Lietuvos perkamosios galios. Kiti 40% senukai ir vaikai, kuriems paštas nėra aktualus buityje).
    - su FB reklama liudnoka situacija - vėlgi palyginus skaičius facebooke atvedamo srauto su preliminariais mailer.lt atvedamais klientais yra 1/10.
    - kitų priemonių neskaičiuoju, nes ten skaičiai apgailėtini.

    p.s. Nereklamuoju šito toolso, tiesiog garsiai pamąstau bet akivaizdu, kad skaičiai ganėtinai džiuginantys. Žinoma, Ignai, tavo pateiktom statistikom aklai nepasitikiu bet dabar ne taip skeptiškai žiūriu į tai. Na ką reikės pasiūlyt klientams :)

  • 2011-01-21 14:12 Martynas Martulis Martynas Martulis

    tai ka jam daryt belieka - paise paise drugelius, o daba pamate, kad bablo ne is tos puses gaminasi

  • 2011-01-21 13:39 Ignas Rubežius Ignas Rubežius

    Ar gražu svetimus pinigus skaičiuoti? :)

    Mailer.lt skirta Lietuvos didesnėms įmonėms, MailerLite - viso pasaulio smulkiam verslui.

    Šiaip el. pašto rinkodara jau keletą metų laikoma efektyviausia pagal įvairias rinkodaristų apklausas:

    <nuoroda>

    Lietuvoje mūsų klientai irgi sako tą patį.

  • 2011-01-21 00:55 Žygimantas Volodka Zee Žygimantas Volodka Zee

    Pagal statistiką - efektyvumas kiek kuklesnis. 27% perskaito/atverčia naujienlaiškį, iš jų 13% paspaudžia nuorodas. Na dėl naujienlaiškio atsisakymo tokio žemo procento viskas aišku - nėra noro spausti nuorodas naujienlaiškio atsisakymui, geriau ištrinti ir tiek. Tikimybė, kad vartotojas ateis tavo naujienlaiškyje nurodytu linku labai maža ~0,1. Bet akivaizdu, kad pagal statistiką su šiokia tokia paklaida pajamos buvo 510 000lt./metus???

    Užsienio vartotojai naudojasi paslauga? Ar toolsas skirtas tik Lietuvos rinkai?

  • 2011-01-20 20:15 Ignas Rubežius Ignas Rubežius

    Taip, siųsti laiškus galima tik savo klientams. Rezultatai priklauso nuo daug veiksnių: laiško kokybės, įdomumo, naudingumo, dizaino, siuntimo dažnumo, auditorijos ir t.t.

    Tačiau jei domina vidurkiai, tai pernai Lietuvoje su Mailer.lt išsiuntėme virš 30 mln. laiškų ir rezultatai štai tokie:

    <nuoroda>

    MailerLite neturi segmentavimo ir daugelio kitų advanced funkcijų, jis skirtas smulkiams verslui. Didelėms įmonėms yra Mailer.lt su visomis galimybėmis.

  • 2011-01-20 19:34 Darius Mončius Darius Mončius

    Adresatų duomenų bazę ten reikia pačiam savo turėti.

    Kiek paspaus ant nuorodos priklauso nuo naujienlaiškio kokybės. Paskaičiuoti bendrai visiems atvejams neįmanoma.

    Naujienlaiškius serveris atmeta dėl techninių problemų. Išsprendus jas, nueis visu 100%.

    Galimybės segmentuoti vartotojus pagal demografinius rodiklius „Mailerlite“ neturi.

  • 2011-01-20 18:07 Žygimantas Volodka Zee Žygimantas Volodka Zee

    Taip išeina, kad tikimybė jog ateis pas tave 0.365 įskaičiavus ir tiems, kurių laiškus ne adresatas rejectina, o serveris.

  • 2011-01-20 18:03 Žygimantas Volodka Zee Žygimantas Volodka Zee

    Jei tokie rezultatai - sakyčiau neblogai. Paskaičiuoji reklamos biudžetą ir jei fifti fifti spaudžia su interesu, visai nieko.

    O kiek adresatų yra duomenų bazėje šiuo metu?
    Adresatus galima kaipnors atsifiltruoti pagal kriterijus? Sakykime amžius? Lytis?

  • 2011-01-20 17:02 Martynas Martulis Martynas Martulis

    1. 50
    2. buna. 27

  • 2011-01-20 16:27 Žygimantas Volodka Zee Žygimantas Volodka Zee

    Šiaip įdomu koks vartotojų pasiekiamumas 2 atvejais:
    1. Kiek procentaliai vartotojų spaudžia ant naujienlaiškio linko, kurį gauna? Sent/clicked?
    2. Ar būna tokių atvejų, kai servas išsiunčia bet adresato serveris rejectina? Jei taip, koks santykis sent/rejected?

  • 2011-01-20 13:36 Ignas Rubežius Ignas Rubežius

    Tiems kas užsiregistruoja, tačiau vėliau tam tikrą dienų skaičių nesijungia darome priminimus, kitus pasiūlymus ir t.t. Aišku jie visada gali to atsisakyti. Tačiau kaip rodo patirtis, vartotojas užsiregistravęs pradeda naudoti paslaugą ir mokėti už ją tik po 1 ar 2 mėn. Žinoma per tą laikotarpį mes turime neleisti jam apie mus užmiršti, pasakoti apie naujoves ir galimybes.

  • 2011-01-20 12:18 Edvinas Aržatskis Edvinas Aržatskis

    Aš puikiai suprantu, kodėl reikalingi duomenys ir pan. Tiesiog pasidalinau mintimi, kad galėtų būti ir kitaip :)

    Jei jau apie "ekspertų" atsikratymą, tai gal registruojantis išbandžius tas sąrašas būtų dar "grynesnis"? Nes dabar vistiek registruosis kažkokia dalis vien tam kad pažiūrėtų ir kitą dieną net neprisimins galbūt to. Ar visdėlto svarbu kiekis?

    Nesiginčyju, tiesiog idomu :)

  • 2011-01-20 11:24 Eduardas Funka Eduardas Funka

    Gal galetumete pasidalinti savo imones nevertingais duomenimis :)?

  • 2011-01-20 10:14 Ignas Rubežius Ignas Rubežius

    Duomenys vertingi, bet reikia suprasti, kad klientų el. pašto adresai yra vertingi tik turint jų sutikimą, t.y. svarbiausia ryšys tarp tam tikro žmogaus ir tam tikros įmonės. Tik patys adresai nėra jokia vertybė, nes jie atsidūrę kitos įmonės rankose praktiškai neturi jokios vertės. Jeigu ta įmonė siųs laišką, tai bus spamas, su visom to pasekmėm...

  • 2011-01-20 09:59 Eduardas Funka Eduardas Funka

    Shaunuolai ignai. As tiesiog kazkada internete buvau uztikes labai panashu projekta kuris siulo dirbti ale franshizes principu, tad galvojau pasiteirausiu.
    Bet visitek del duomenu apsaugos man kazkaip labai nepatikimi tokie servisai, nes patys duomenys mano galva yra daug vertingesni uz servisa. anyway cia tik mano paranoja, linkiu jums sekmes projektas labai tvarkingas ir patogus siusti laishkus.

  • 2011-01-19 23:14 Ignas Rubežius Ignas Rubežius

    Šarūnai, dėkui už puikų paaiškinimą - būtent taip ir yra :)

    Ir nepamirškite, kad Bestweb.lt lankytojams be įprastų 500 nemokamų kreditų dar 500 kreditų duodame su akcijos kodu BESTWEB

  • 2011-01-19 22:51 Sarunas Mikelevicius Sarunas Mikelevicius

    Edvinai, pabandysiu paprastai - jei vartotojas taip "smarkiai" domisi produktu, tačiau jam gaila poros minučių užpildyti registracijos formą - jis tikrai netaps klientu artimiausiu metu, bent jau stambiu tikrai. Rimtas klientas, norėdamas išbandyti ir palyginti produktą su kitais tikrai registruosis. O atsitiktiniai web "ekspertai", kurie nori tiesiog pamaigyti produktą nesiregistruodami, Ignui visiškai neįdomūs.
    Beje, registracijai skatinti yra motyvas - 500 kreditų for free. Ignai, važiuok taip pat toliau!

  • 2011-01-19 22:05 Ignas Rubežius Ignas Rubežius

    Nepatikėsi, bet itemos kurtas :)

    Mes jau daugiau nei 2 metai tik tuo ir užsiimame, tai jei Tau viską parduosim, neturėsim ką veikti :)

  • 2011-01-19 17:28 Eduardas Funka Eduardas Funka

    o cia itemos kurtas ar itemos ishverstas?
    Ir kitas klausimas (labai suktas) uz kiek parduotumete visa projekta kartu su klientu duomenimis ;)

  • 2011-01-19 16:34 Edvinas Aržatskis Edvinas Aržatskis

    Na nuo požiūrio ir priklauso ar tu padarysi "biznį" ar produktą naudingą :) Bizniui gal ir reikia būtinai mano duomenų, kad (galbūt) vėliau galėtų man priminti, papudrinti ir panašiai apie super produktą, kuriuo nesusidomėjau. Ar čia netam duomenys reikalingi? Šiaip, "kad būtų"? :)

    Jei po demo be registracijos niekas nesusidomėtų, gal tai padėtų išryškinti problemas ir trūkumus aplikacijos. Ar čia vėl maždaug "padarėm, veikia, tegu registruojasi, užbursim kaipnors"?

    Na bet aš naivus ir tik man vienam tokios mintys peršasi tikriausiai

  • 2011-01-19 12:44 Martynas Martulis Martynas Martulis

    Ka jus cia medziai snekat pievas susirinke, argumentai ir nuomones tai patyliu, atrodo su nekalta mergaite sneki. jei nenusimanot apie bizni tai ir nesnekekit tuomet, sunku forma uzpildyt ir isbandyt po keliu minuciu. susikiskit tokias pastabas i viena vieta ir ta savo komentara.

    Ignai, projektas super, geriausias manau is Itemos kurtu. Dideles sekmes ji vystant!

  • 2011-01-19 09:56 Ignas Rubežius Ignas Rubežius

    Dėkui už pastebėjimus... Tik labai keista, kad nerandate online DEMO - tiesiog užpildai registracijos formą ir pradedi naudotis paslauga.

    Be registracijos nėra kaip parodyti visų paslaugos galimybių. O ir mums gi reiki matyti kas domisi.

  • 2011-01-19 01:06 Vytautas Rws Vytautas Rws

    tai normalu, jog Lietuvoj dauguma kontorų savo produkcijos kiekvienam nerodo, tipo konkurentai dar kokią gudresnę f-ją užmatys ir nusavins,,,
    Bo, kada išaugs iš to akmens amžiaus tie kūrėjai. Norisi online DEMO, kad kiekvienas galėsų išbandyti tuos TURBO toolus, pradedant šituo ir baigiant lietuviškais TVS'ais. Aišku, logikos yra, pirmiau susisiekti reikia. Po to seka verbuotas vadybininkėlis, kurio užduotis užverbuoti/įtikinti auką buti organizacijos nariu - klientu ;)

  • 2011-01-18 18:04 Edvinas Aržatskis Edvinas Aržatskis

    "Išbandykite" paspaudus norėtųsi eiti iškarto prie išbandymo, o ne pildyti formą (dar palyginus nemažą), o tik norint save'inti ar kažką panašaus lieptų susivesti duomenis.

    O dabar taip ir likau neišbandęs. Gal tik aš vienas toks tingus :)

  • 2011-01-18 17:53 Darius Mončius Darius Mončius

    Aš jau kažkada minėjau ir galiu tik dar kartą pasikartoti, jog problema yra su video pristatymu, kuris visiškai nenaudingas. Taip pat, manau, jog projektas nesuteikia jokio saugumo pojūčio vartotojui.

    Tai kas man patiko, jog perdarėte titulinį ir pristatėte „Mailerlite“ kaip įrankį. Prieštai atrodė daugiau kaip paslauga.

  • 2011-01-18 16:44 Ignas Rubežius Ignas Rubežius

    Sveiki,

    Startavome su lietuviška MailerLite versija.

    Specialus akcijos kodas visiems BestWeb.lt lankytojams: BESTWEB

    Registruodamiesi su šiuo kodu, gausite papildomai 500 laiškų kreditų. Iš viso gausite 1000 kreditų.

    Būsime dėkingi už pastebėjimus ir patarimus.