Eurotela

Bestweb.lt - Eurotela
3.5 Balsavo: 165
  • 2011-01-07 17:33

  • 2010-10-19 11:49 Linas Kaminskas Linas Kaminskas

    eikit ble nors vieną gražų saitą sukurkit, o tai koliojatės kaip senos bobos, bet rezultats tai negerėj >:]

  • 2010-10-04 14:38 Martynas Martulis Martynas Martulis

    aa... aisku :))))

  • 2010-10-04 14:05 Darius Mončius Darius Mončius

    Ten tik PR straipsnis.

  • 2010-10-04 13:28 Martynas Martulis Martynas Martulis

    Monciau, tai kaip ten su tuo dnb nord, juk apie klaipedieti tavo vardu raso, emotion is klaipedos.. tu matomai irgi. Argi gali buti du tokie kietuoliai monciai ant sios zemeles?

    mano patarimas kita syki - jeigu vogt, tai milijona. Nafik tau tie 50k buvo reikalingi? Beje, parasyta buvo, jog teismas ivertino tavo gailimasi. Visada idomu buna suzinoti, kaip iforminamas toks dalykas: "Itariamasis prisipazino ir gailisi". Cia reikia paklupet apsiverkus pora minuciu ar tiesiog parasyti tai dokumente / prisipazinime? :D

  • 2010-10-04 11:47

    Negaliu net ysivaizduoti koks nesamoningas turetu buti briefas, kad verstu daryti tokius nesamoningus sprendimus.. :D

  • 2010-10-04 11:05

    O Dieve, p. Dariau, siulau atsipalaiduoti. Ko toks isitempes, nesuprantu :)) saule uz lango :)

  • 2010-10-04 10:57

    su briefu nesusipazines gali nebent savo barzda analizuoti :DD

  • 2010-10-04 10:15 Aloyzas Rimeika Aloyzas Rimeika

    Dariau,

    Tas keistas daiktas kur as skaiciavau, pas mum vadinamas analitiniu mastymu.. Jei tamsta nesate susidures, nesuprantu kokias konsultacijas jus galite teiketi..

    Duobkasystes gal.. ar klaunados.. o gal lietuviu kalbos.. Kokias konsultacijas vizgi teikiate?

    Ar tiesiog pas jus ant galvos koks flashas sukasi kur man dar reikia palaukti kol pasirodys reikiama nuoroda y sy atsakyma?..

    Kuo toliau tuo Jus juokingesnis.. mokamos konsultacijos :D nuo Dariuko :D shefas man niekad tokiai nesamonei pinigu neishskirtu :D..

    Praskaidrinot diena man :D geras pirmadienis..

  • 2010-10-04 08:51 Darius Mončius Darius Mončius

    Nesupratau tavo klausimo. Ar tu čia tiesiog protingu labai norėjai pasirodyti, kad paieškos sistema moki naudotis?

  • 2010-10-04 08:36 Justin Macs Justin Macs

    O Dariau, vienas is tu keliu freelanciniu projektu kartais nebuvo šis? :) <nuoroda>

  • 2010-10-04 04:06 Darius Mončius Darius Mončius

    T.y nedirbu aš „Emotion“. Freelance`inau su keliais projektais ir tiek.

  • 2010-10-04 03:34 Darius Mončius Darius Mončius

    Aš neatstovauju jokiai studijai. O jeigu įsižeidei dėl lietuvių kalbos, tai adresuota buvo ne visiems bestweb`o vartotojams, o Aloyzui.

  • 2010-10-04 03:24 Zbigniew Gieczys Zbigniew Gieczys

    Dariau, jusu virtualus chamiskumas kazkaip blogai paveikia aura aplink jusu studija :)

  • 2010-10-04 02:59 Darius Mončius Darius Mončius

    Aloyzai,

    Nežinodamas nei kliento, nei vartotojų poreikių jau puoli kažką skaičiuoti ir nustatinėti kokios technoligijos turėtų būti naudojamos.

    Nemokamų konsultacijų aš neteikiu. Rašyk prašymą savo tiesioginiam vadovui, kad organizuotų tau užsiemimus. Patarčiau pradėti nuo lietuvių kalbos kursų.

  • 2010-10-04 00:26 Dmitrij Jakovlev Dmitrij Jakovlev

    Man patinka, varykit toliau, ir geriau.

  • 2010-10-04 00:18 Dmitrij Jakovlev Dmitrij Jakovlev

    Zjbs, molodcy Emotion.

  • 2010-10-04 00:06 Aloyzas Rimeika Aloyzas Rimeika

    Nu karoche ejnu miegot.. :D

  • 2010-10-04 00:03 Aloyzas Rimeika Aloyzas Rimeika

    Priciom cia klauno kostiumas!?..

    Zodziu, kaip tau, pradesim nuo paprastu dalyku... Kodel meniu yra triju spalvu tarp kuriu yra zhalia nors niekur daugiau shitai nera rpopoguojama.. Kam shitie spalvoti balionai?!.. Paaiskinkit man durnam neishpruseliui kuris jums neparodo savo "portfolio"..

    Toliau galite man pasishkinti koks tolkas yra ish mirksincio flasho?!..
    Nesikabinejant prie pacio atlikimo, koks pasiaishkinkime koks tolkas ish tos visos animacijos:
    Pirmas dalykas kad zhinute gauna tik dalis flasho targetinamu useriu, nes rodoma viena zhinute po kitos skirtingoms grupems..
    Antras dalykas verslo zhmogus savo zhinutes turi laukti 10 sec kas shiaip yra sunkei tiketina..
    Trecias dalykas, flashas ant tiek neinformatyvus kad reikejo padeti didzhiuly uzhrasha skaiyti daugiau...

    Dabar aptarikime kaip geriau butu be flasho..
    Idejus vietoj flasho statika butumem priversti juos apipavidalinti taip kad nebutu shlykshtu.. bo niekas nejudes..
    Statiniame kontente turetu atsispindeti abi zhinutes ishkarto, tai padidina musu pataikyma y targeta du kart..
    Isemus flasha ishvis niekas nenukentetu, net informacija apie paslaugas pasidarytu matomestne kas butu daug geresnis sprendimas nei 370px tinklalapio aukshchio uzhimantis flashas...

    Taigi ponas Dariau nebukite klaunas ir parodykite kad sugebate mastyti... Shiaip jei norite ishvysti kas ash toks (nors nesuprantu kam kodel jus tuo taip apsestas) galim susitikti kada per piet..

    Paskaiciavus tikimybe kiek flasho perduodama zhinia pasiekia savo galima targeta gauname, kad verslo zhmogus, turi prasedeti visas 10 sec prie flasho kad gautu jam skirta zhine... gali pataikity y Is emses sudejus visus tuos balionelius y viena statishka paveiklely pasiekutume toky pat efekta kaip ir su shituo flashu.. glaimas dalykas, kad pasiektume dar geresny rezultata, nes turetumeme 100% tikimybe, kad targetas ishvys jam skirta zhinute. Kai dabar zhinutes "paslaugos verslui" ish emses reikia laukti.. Ir net neaishku ka reishkia tie balioneniai 1 ir 2...

    As tiesiog nesuprantu ant kiek reikia buti arogantisku pirdziumi, kad nematyti siu akivaizdziu nesamoniu.. Tokiems dalykam pamatyti nereikia 20 metu patirties, parashyti 15 moksliniu veikalu ir garazhe sukonstruoti atomine bomba...

  • 2010-10-03 21:57 Darius Mončius Darius Mončius

    „Pigus flashas, kitas shlamshtas, visokiu gudriu web fintikliushku, klientas mokejo uzh klauna su balionais y bervakary“ - ar čia tie tavo vadinami „dalykai“?

    Tvarkoje, Aloyzai, taip ir susitariam : lauk kol bus pataisytas tinklalapis, o aš lauksiu kol tu išlysi iš klouno kostiumo ir pasidėsi balionus į šalį.

  • 2010-10-03 20:50 Aloyzas Rimeika Aloyzas Rimeika

    Kurioje vietoje pilsciau purvu?.. :)

    Tiesiog nematau, kam tokiam tinklalapiui butu reikalingi tie dalykai kuriuos ishvardinau kaip nereikalingus.. Jei vienintelis dalykas ka galite y tai atsakyti yra tik mano darbu perziura, manau tai visiskai prastas argumentas juos laikyti..

    Lauksiu paaiskiniku arba pataisyto tinklalapio...

    O jei tamsta toliau neturesit nieko validaus parashyti tai gal tiesiog nerashykit...

  • 2010-10-02 21:48 Martynas Martulis Martynas Martulis

    OK parasysiu, bet tik po taves :)

  • 2010-10-02 19:42 Darius Mončius Darius Mončius

    Tai nėra ko pilstyti purvų ir rašyti, kad šlamštas prie kiekvieno WEB kūrėjo darbo. Jeigu nesupranti, tai taip ir parašyk, kad nesupranti.

  • 2010-10-02 17:30 Martynas Martulis Martynas Martulis

    monciau, gal visgi truputi apsiraminsi, nes pastaruoju metu su visais kalbi kaip arogantiska kiaule mesijo pavidalu. kas tu pats toks, kad cia aiskintum? duodu organa viena nukirst, kad tu nei dizaineris nei programeris nei sukirpejas, o eilinis menedzeris baravyku prisivalges ir pasakoji visiems kaip gyvent, o kai tamstai pastabele, taip is karto isijungi ta savo "rodyk darbus kitaip ner apie ka sneket" :)))))

  • 2010-10-02 08:22 Aloyzas Rimeika Aloyzas Rimeika

    Pabego dariukas y kampa verkti, kad jy skriaudzhia... :D

    Siaip apie tamsta as nieko nesakiau, as sakiau apie darba, tad klaunais cia metytis nera ko :D

    O del darbu, as nedizaineris, tad apie makiazo kieky projektuose negaunu lemiamo zhodzhio, bet kiek galima stengiusi isvalyti jei buvo pritepliota neten kur reikia...
    To pasekoje prasti dizaineriai pyksta, geri dekoja..

  • 2010-10-02 00:24 Darius Mončius Darius Mončius

    Taip, sutinku, jog su navigacija galima buvo dar padirbėti.

    O dėl viso kito, tai parodyk man savo darbus, kad būtų galima įsitikinti, jog tu ir nesi tas tikrasis klounas su balionu.

  • 2010-10-01 23:30 Aloyzas Rimeika Aloyzas Rimeika

    O siaip jei jau apie tinkalalpy tai perdaug prifarshiruotas visokiu gudriu web fintikliushku..

    pigus flashas, visokie hoveriai, tekstai ish paveiksliuku ir kitas shlamshtas tokiam tinklalapiui tikrai nereikalingi.. kas reikalinga tai padirbeti prie informacijos ir aiskios navigavijos..

    Nes dabar toks jausmas, kad klientas mokejo uzh klauna su balionais y bervakary..

  • 2010-10-01 23:20 Aloyzas Rimeika Aloyzas Rimeika

    Kas jums nepatinka?

  • 2010-10-01 23:14 Darius Mončius Darius Mončius

    Tai, kad Aloyzai, čia ne pokalbių šou su Dainiumi, o komentarai po „Eurotela“ tinklalapiu, „Bestweb“ galerijoje.

  • 2010-10-01 22:33 Aloyzas Rimeika Aloyzas Rimeika

    Na as rasiau apie tai jog tiesiog pastebejau, kad ir su "text to voice" programa galima nunaviguoti iki skilties po pavadinimu "darbuotojams" ir toliau..

    O visu pirma man buvo ydomu suzinoti kas yra ta mistiskoji, Dainiaus mineta, "versija neygaliesiems". O ko ponas Darius insikisho su kazkokia spec. yranga, tai as nezinau.. Nes as seip nieko apie nieka nemanau.. :)

  • 2010-10-01 17:16 Darius Mončius Darius Mončius

    Aloyzai,

    Kas tave verčia manyti, jog darbuotojams reikalinga spec. programinė įranga akliesiems tam, kad perskaityti informaciją, skirtą darbuotojams?

  • 2010-10-01 17:10 Darius Mončius Darius Mončius

  • 2010-10-01 16:41 Aloyzas Rimeika Aloyzas Rimeika

    na ir? :)

    bet kiek as matau tai darbuotojams skirta info tai ta spec. programine yranga visvien perskaito..

  • 2010-10-01 15:04 Darius Mončius Darius Mončius

    Akliesiems reikalinga spec. kompiuterinė, bei programinė įranga, kuri „Flash“ aplikacijų tikrai neskaito. Tikėtina, jog neskaito ir „AJAX“ išvedamos informacijos.

  • 2010-10-01 14:38 Aloyzas Rimeika Aloyzas Rimeika

    Na perksiciau.. Maciau tik skundus, kad versijos neigaliesiems nera, bet kas tai per daigtas tamsta neparaset.. Kiek as suprantu gerai padarytame tinkalapyje ir be kazkokios spec versijos neigalusis gali laisvai narsyti, ar as klystu?

  • 2010-10-01 11:41 Dainius Valiunas Dainius Valiunas

    Jau išsakiau viską, ką norėjau, prašau skaityti žemiau. Jeigu neaišku, vadinasi nesuprantamai išdėsčiau savo poziciją, apgailestauju.

  • 2010-10-01 11:32 Aloyzas Rimeika Aloyzas Rimeika

    Man ydomu siaip Dainiau kokias kliutis neygaliesiems matai narsyti siame tinklalapyje?
    Ir ka turi raumeny snekedamas apie neygaliuju versija?

  • 2010-09-21 16:27 Martynas Martulis Martynas Martulis

    Dainiau as nesuprantu kam tu is viso gincyjies su moncium, jam juk px ka tu sakai, jis paeme ant popieriaus lapo paskaiciavo kad tos trys stukos litu uz neigaliuju versija nevertos 3 metams i prieki (tinklalapio vidutine gyvavimo trukme iki feislifto/perdarymo vidutiniskai) investiciju, todel vieni neigalieji (kurie gali skaityti ju pilstyma is tuscio i kiaura apie "atsakinga" versla) bus lygesni uz kitus neigaliuosius (kuriems visgi nesigaus paskaityt to tinklapio be spec. versijos), bet juk toks gyvenimas, nieko cia nepadarysi. kaip yra - taip yra.

  • 2010-09-21 15:24 Darius Mončius Darius Mončius

    Dainiau,

    Aš supratau tave.

    Paimk popieriaus lapą ir paskaičiuok: kiek konkrečiai grąžos iš investicijų (ROI) gaus „Eurotela“ iš neįgaliems pritaikyto tinklalapio versijos sukūrimo.

  • 2010-09-21 14:04 Dainius Valiunas Dainius Valiunas

    Dariau,

    "Pagrindinis mūsų tikslas - suteikti daugiau darbo vietų žmonėms, turintiems negalią. - Nerijus Briedis / Direktorius". Taigi šis neįgaliųjų versijos nebuvimas man ir kelia abejones dėl tikrojo įmonės identiteto. Čia daugiausiai ne tikslinės auditorijos, bet įvaizdžio dalis ir tam reikėtų atlikti jau kitokius tyrimus. Tokios versijos kūrimas tiesiog parodytų, kad "we care". Neįgaliajam būtų svarbiau pamatyti tą užrašą "versija neįgaliesiems", o ne gauti informaciją pritaikytą screen readeriui. Galbūt iš tų visų apsilankančių neįgaliųjų tik 10% bus aklieji, kuriems tokia versija būtų techniškai išties reikalinga, bet emociškai tai turi vertę ir apskritai visiems besilanktiems.

    Galbūt ir klystu, galbūt tai smulkmena, bet marketinge viskas ir susideda iš tų smulkmenų.

  • 2010-09-21 13:15 Darius Mončius Darius Mončius

    Dainiau,

    Tai ne organizacija, kuri įdarbina neįgaliuosius,
    o įmonė, kuri teikia telemarketingo, viešųjų ryšių, rinkos tyrimų paslaugas.

    Ir čia nieko logiškai nereikia mąstyti. Na, niekaip tu negali žinoti ar yra tų vartotojų, kuriems reikia spec. tinklalapio versijos, nes tam reikia atlikti tyrimus.

  • 2010-09-21 13:03 Linas Kaminskas Linas Kaminskas

    haha,kox fail'as! tikra tiesa, juk didžioji dalis neįgaliųjų nesiskundžia rega. bet kažkaip iškart pirma mintis šauna dėl regėjimo..anyways.. saite labai nemažai smagių dalykų. man jis net gi patinka, tik kad košė makalošė. gal detalių darnos trūkumas, harmonijos.. nu gražu man tokie išplanavimai, visad patiko ir patiks. tačiau nu negali vadint tokio puslapio gražiu, kuriame nėra visų dalių išdirbimo ir darnos :}

  • 2010-09-21 09:29 Zbigniew Gieczys Zbigniew Gieczys

    Dainiau, na ir prisijungia jisai prie svetaines, gauna telefona ir paskambina. O jei jau svarstai tokius variantus, gal marketingo vieksmai yra vykdomi aktyviai neigaliuju organizacijose, o svetaine yra skirta klientams pritraukti (suprask jis uzeina i svetaine, kuri neatrodo kazkokia kitokia, ir nepadaro is neigaliuju kazkokiu marsieciu su 3 galvom).

    Toks ispudis, kad visi yra susipazine su briefu ir keliamais tikslais.

    O visi neigalieji tai akli zmones. Yra mase ligu kurie pvz. neledzia dirbti fizinio darbo. Ir nematau tikslo pritaikineti visiems imanomiems atvejams sita puslapi.

  • 2010-09-21 00:49 Dainius Valiunas Dainius Valiunas

    ...tarp argumentų prieš kritiką būtinai turi būti ir apeliacija į pavydą, kaipgi be to.

    Dariui > Eurotela.lt informacijos apie nedarbingumo lygius nerandu. Kaip jaustis neįgaliajam, kuris sužino apie tokią Eurotelą, kurios pagrindinė veiklos sritis susijusi su neįgaliųjų įdarbinimu, prisijungia prie Eurotela.lt norėdamas sužinoti apie darbo galimybes, bet informacijos pasiekti negali, nes versijos neįgaliesiems tiesiog nėra. Tai jam lyg ir pačiam reikėtų susiprasti, kad jis pernelyg neįgalus siūlomiems darbams ar kaip? Bet vėlgi, čia klausimas daugiau Eurotelai, o ne Jums.

  • 2010-09-20 23:11 Zbigniew Gieczys Zbigniew Gieczys

    mano asmenine nuomone, kad cia prasideda nesamoningas lojimas ir ieskojimas siknoje razinku tik del to, kad darbas isejo visai neblogas, o kai kurie nepakelia to skausmo, kad kazkas gali sukurti grazu ir pakankamai praktiska darba.

  • 2010-09-20 22:14 Darius Mončius Darius Mončius

    Dainiau,

    „Eurotela“ siūlo darbą žmonėms su įvairiais darbingumo lygiais. Tų lygių yra tikrai nemažai ir juos gali visus susirasti internete.

    Tuo tarpu, tinklalapio versija, skirta neįgaliesiems yra kuriama pagal tam tikrus standartus ir tik tam tikram, siauram ratui neįgaliųjų, kurie galbūt net negali darbintis į siūlomas pozicijas dėl įmonės keliamų reikalavimų. Tokiu atveju, neįgaliesiems skirto tinklalapio versijos pateikimas mažų mažiausiai klaidintų interneto vartotojus.

  • 2010-09-20 21:15 Martynas Martulis Martynas Martulis

    aha, tu veidmainis, kaip ir tas politikas kur per zinias sako, jog jo nuomone istatymas blogas, bet frakcija nusprende ir jis balsuos uz.

  • 2010-09-20 21:09 Darius Mončius Darius Mončius

    Martuli :)

    Aš neatstovauju „Emotion“ interesams bestweb.lt tinklalapyje, nes komentuoju savo asmeniniais sumetimais.

    Ar jau aiškėja po truputį?

  • 2010-09-20 20:27 Martynas Martulis Martynas Martulis

    monciau, radau!

    atstõvas, -ė smob. (2) asmuo, atstovaujantis kieno nors interesams, veikiantis kieno vardu.

    tai jei tu dirbi emotion, kaip gali neatstovauti emotion vardu, kai kalba eina apie tavo imones sukurta produkta? paaiskink man, neisprususiam su animacinio herojaus avataru

  • 2010-09-20 18:53 Dainius Valiunas Dainius Valiunas

    Mano kritika skirta daugiausiai ne Emotion, o pačiai Eurotelai, kuri nepagalvodama apie tokios versijos sukūrimą, suteikė pagrindą manyti, kad darbas su neįgaliaisiais yra tik PR / marketinginis triukas, nesudarantis kompanijos veiklos esmės.

  • 2010-09-20 18:50 Dainius Valiunas Dainius Valiunas

    Dėl versijos neįgaliesiems.

    Jei pagrindinę tikslinę auditoriją sudaro verslininkai, potencialūs darbdaviai, norintis įdarbinti neįgaliuosius - tuomet ji nereikalinga.

    Jei bent trečdalį tikslinės auditorijos sudaro neįgalieji (nors pagal turinį atrodo, kad net ir daugiau), tuomet didelė tikimybė, kad daliai tos tikslinės auditorijos ten esanti informacija apskritai nepasiekiama.

    Organizacijos, dirbančios su neįgaliaisiais, įvaizdis nei kiek nepagerėja, kai jų pačių virtualioj buveinėj nėra versijos neįgaliesiems.

    Manyčiau, kad tokioje svetainėje versija neįgaliesiems turėtų būti netgi išryškinta.
    Bet čia mano subjektyvi nuomonė, kurios niekam neperšu.

  • 2010-09-20 17:18 Darius Mončius Darius Mončius

    Taip, nespastebėjau klaidos dėl naršymo kelio atvaizdavimo.

    Dėkui už pastabas.

  • 2010-09-20 16:50 Zbigniew Gieczys Zbigniew Gieczys

    patiko bendras svetaines ispudis. informacijos pateikimas graziai apiformintas.

    del pacios svetaines: daug bloku, kur didesne dali uzima reklaminiai blokai ir nelabai susije su ieskoma informacija tekstukai (a la desneje bus naujienos), is vienos puses tai ir naudinga, bet paslaugu skyriuje tai ivelia daug bereikalingos sumaistes, nes infos ten ir taip daug, o jinai yra labai keistai paslepta, taip atsiranda klaidos pacioje strukturoje pvz. <nuoroda> , breadcrumbas eina home>Paslaugos > Įmonės įvaizdžio tyrimas , nors istiesu turetu buti home > Paslaugos > Tyrimai > Imones ivaizdio tyrimas , nes tyrimai turi daug pogrupiu. Tad sprendimas pakankamai paprastas, siame skyriuje desniniame bloke vietoj naujienu isvedimo ir kito brudelio pateikti pilna meniu.

    Su breadcrumbais dar klaidele maza <nuoroda> , Apie mus niekur neveda, jis veda iskart i eurotela, tad geriau butu nuimti tiesiog nuoroda nuo Apie mus.

    Siaip labai fainu cia sprendimu yra, man patiko. Buvau kazkaip visai pamirses apie nesusijusiu su info bloku isvedima, kuris galetu sudominti vartotoja toliau narsyti po puslapi.

    Is smuklmenu telefono formatas eitu (8 46) 301 219

    bendrai labai grazus puslpiukas, del zmoniu su negalia kitas klausimas ar jisai turetu buti jiems cia pritaikytas

  • 2010-09-20 16:47 Žygimantas Stauga Žygimantas Stauga

    Tai jei kam nors "px" ant kito nuomonės - čia jau to žmogaus problema, svarbiausia nepriimti visko asmeniškai ir išvis geriausia nesivelti į asmeniškumus.
    Čia kas yra blogai - tai jei kas blogą žodį pasakys ant "Anonymous", tai galima ir patylėt, bet čia nepriimti asmeniškai tikrai gana sunku (vardai, pavardės, darbo vietos ir pan.) :) Tačiau tikrai negalima sakyti, kad tai nevaldoma.

  • 2010-09-20 16:45 Martynas Martulis Martynas Martulis

    ok

  • 2010-09-20 16:43 Darius Mončius Darius Mončius

    Martuli, atsiversk žodyną ir pasitikslink žodžio „atstovas“ reikšmę.

  • 2010-09-20 16:35 Martynas Martulis Martynas Martulis

    konstruktyvi diskusija vyko iki tol, kol vienas ponas neparode kad jam px and kitu nuomones. tad man px tuomet ir ant konstruktyvios diskusijos.

    aciu uz eteri, daugiau jo netersiu, bo smirda kitiems (turbut "laimingiems") is salies, ta as suprantu irgi.

  • 2010-09-20 16:29 Žygimantas Stauga Žygimantas Stauga

    Konstruktyvi diskusija - retenybė čia... Nors rodos turėtų būti priešingai, turint omenyje kokia publika renkasi...

    Vietoje paprasto "Ne, manau tu neteisus" rašoma "susikisk savo arogancija i uzpakali". Jei bloga diena, tai geriau parašyti postą ryt iš ryto... Jei nenorite vaikų darželio tai neprisidėkite prie tokių "žaidimų".

    O dėl versijos neįgaliesiems: manau čia būtų ne "būtina", o "pageidautina" arba "gražu iš jūsų pusės". Tačiau yra ir kita medalio pusė: kliento norai ir biudžetas. Kažkaip labai retai komentuotojai apie tai pagalvoja.

  • 2010-09-20 16:14 Martynas Martulis Martynas Martulis

    JSC "EMTN"May 2010 - Present
    i-Marketing Manager
    Klaipėda
    www.emotion.lt


    tai kaip tu gali neatstovauti emotion, jeigu jame dirbi? ir dar karta pakartoju, nes vel kartojasi tavo posto polemikoje: susikisk savo arogancija i uzpakali, ponas monciau.

    su idiotais sneku ju suprantama kalba. jeigu nepavyksta normaliai paskaityt zmogaus nuomone ir nelyst su komentaru nurodant mane esant bezdzione (jog as kaltas, kad sudina navigacija), tai cia jau jusu bedos ir tiesiogine nuoroda man kaip su tokiais zmonemis reik tuomet sneketis.

  • 2010-09-20 16:00 Dainius Valiunas Dainius Valiunas

    Ačiū už nuorodą, galiu Jus taip apt nukreipti į Krugerio arba Nielseno tekstus, jeigu domina, galbūt bus naudingiau pasidomėti daugiau nei Wikipedia.

    Man pasirodė, kad neįgalūs asmenys yra svarbi šio puslapio tikslinė auditorija; keista, bet pasirodo, kad klydau, nors informacija tinklapyje sako skirtingus dalykus <nuoroda>

  • 2010-09-20 15:41 Darius Mončius Darius Mončius

    Na, čia tiesiog reikia skirti du dalykus: įmonės, kurioje dirba neįgalieji tinklalapį ir standartus, pagal kuriuos nustatoma, jog interneto vartotojai yra būtent tos grupės neįgalieji, kuriems būtina tinklalapio versija neįgaliesiems.

    O dėl viso kito, tai siūlau tiesiog apsilankyti šiame puslapyje: <nuoroda>

  • 2010-09-20 15:18 Dainius Valiunas Dainius Valiunas

    "Eurotela – socialinė neįgaliųjų įmonė, teikianti profesionalias telemarketingo, viešinimo ir rinkos tyrimų paslaugas nuo 2006 metų. " - O versijos neįgaliesiems nėra :)

  • 2010-09-20 15:14 Dainius Valiunas Dainius Valiunas

    > Darius Mončius
    Vadinasi, Jūsų atliekami testai nėra iki galo išsamūs. Realiai čia problema, kuri įprastai niekur ir nesprendžiama ir būtų keista, jei būtumėt tam skyrę dėmesio.

    Kas liečia navigaciją, tai ji išties nevykusi. Tituliniame puslapyje galime suskaičiuoti net šešias navigacijos sritis - viršutinė horizontali, navigacija flash'e, paslaugų meniu su iškart atverstu kiek nutolusiu submeniu (kuris pas mane atrodo kaip atskiras meniu, nes fonų kontrastas labai menkas), "Eurotela - gera vieta dirbti" meniu ir apatinis paslaugų meniu.

    Neįsižeiskit, Emotion darbai man įprastai labai patinka jau nuo seno, bet šiame matau daugiau trūkumų nei privalumų.

  • 2010-09-20 14:57 Darius Mončius Darius Mončius

    Gerb. Martuli (tikiu, jog tokia tavo pavardė),

    Visų pirma, tai šį projektą į Bestwebą patalpinau ne aš ir aš nesu tas, kuris atstovauja "Emotion".
    Tiesiog išsakau savo nuomone ir tiek.

    Nuomonė, man asmeniškai, įdomi tik profesionalų, o ne animacinių filmų personažų su 6 metų stažu svetainių biznyje. O ir nuomonės tu dar nesi gyvenimę išreiškęs, o tik purvais apipilęs ir tiek, todėl nešnekėk už visą Bestwebą.

    Ačiū!

  • 2010-09-20 14:33 Linas Kaminskas Linas Kaminskas

    speisingas lievas, ir bent pirmam puslapy tai labai jau didelė makalošė

  • 2010-09-20 14:06 Martynas Martulis Martynas Martulis

    susikisk savo arogancija i uzpakali, ponas monciau.

    matosi, kad pastabu ekspertams is emotion nereikia, tai nafik dedate tuomet i bestweba?

    tau antras zmogus nepatingejo pasakyt - sudinas tas jusu sprendimas su navigacija paslaugose, tai gal vel pakopinsi ten ta savo litanija, kaip man pries tai, tipo, as bezdzione, nesupratau kaip ten visgi pasinaviguot, tik kad nenoriu as galvoti ir suprasti kaip naviguot, turi buti is karto aisku kaip blynas. as svetainiu biznyje 6 metus, ir tai turejau pagalvot puse minutes del navigacijos, idomu ar is viso tuomet verta motinai rodyt sita weba, nes paslaugu skiltyje pasimes it london labirinte ir tik del to, kad kazkoks ozys sugalvojo, kad nereik daryt iprastos meniu, matyt del priezasties "standartiskai neatrodys bus unikumas", o zinai, kartais norisi spirt tokiems i sikna ir pasakyt arba ismok daryt ta savo unikuma kad butu patogu, arba padaryk standartiskai neisradinejes cia dviracio eiliniam korporaciniam tinklapiukyje. BET, dzin, patyleti reikejo visgi siuo atveju ir is viso nelyst i diskusija ir gaist laiko, reikejo kaip matau, ir pirmuoju atveju patylet, nes vietoj to kad suraukus sikna palaukt kol zmones pakomentuos, dar cia burnoji po kiekvieno komentaro.

    vaiku darzelis tesiasi...

  • 2010-09-20 11:46 Darius Mončius Darius Mončius

    Tinklalapio atvaizdavimo testai atliekami naudojant skirtingas naršykles, bei ekrano rezoliucijas, o ne kompiuterio modelius.

  • 2010-09-20 11:33 Dainius Valiunas Dainius Valiunas

    Ant sukalibruoto Macbook'o šviesiai pilkas fonas beveik nesiskiria nuo balto, todėl viskas atrodo lyg vien baltam, ko pasekoje didžioji dalis elementų iš pirmo žvilgsnio pasirodo sudėta chaotiškai, o paini navigacija tik sustiprina tą įvaizdį.

    Pažiūrėjus per Dell Ultrasharp 2408 viskas gražu ir kontrastinga, tvarkinga.

    Klausimas, kiek tikslinės auditorijos vartotojų viską mato "teisingai", o kiek irgi turi macbookus su lievom matricom ar panašius laptopus ir mato beveik vientisą baltą foną.

    Šiaip čia gan bjauri bėda, su kuria ir pačiam tenka labai dažnai susidurti, įdomu, ką darote jūs panašiais atvejais?

  • 2010-09-19 23:18 Darius Mončius Darius Mončius

    Taip, kalbos keitimo nesupratau ir aš.

    O dėl "didžiojo pastebėjimo", tai, Martuli, apačioje yra Eurotelos paslaugos (taip ir parašyta). Patekęs į vieną iš jų, visada matai kelią, kuriuo patekai į matomą puslapį.

  • 2010-09-19 21:52 Martynas Martulis Martynas Martulis

    mazas pastebejimas: melyname rutuliuke esantis simbolis simbolizuoja pazymejima, taciau virsuje kalbose tai negalioja - LT versija turetu buti apibraukta melynu rutuliuku, o ne EN, nes taip padaryta flashe.

    didesnis pastebejimas - klaiki navigacija per paslaugas. skaitai teksta, eini i apacia, matai vel kazkokius linkus, paspaudes ta linka, pamirsti is viso kuriam skyriuj esi ir kokius cia poskyrius matai ,ar poskyrio poskyrius ir t.t.. Desineje yra daug vietos, vietoj to kad eitu tie patys blokai waitspeisui uzimti (naujienos, dar ten kazkas..) buvo galima prie visko, kas yra, prideti meniu sistema paslaugose, kad butu viskas aisku ir paprasta. Dabar perprasti arba surasti kazka trunka laiko.

    na o visa kita atrodo tikrai graziai :)

  • 2010-09-19 20:29 Justin Macijauskas Justin Macijauskas

    Daviau balų lygiai maksimumą. Patiko tikrai. Tik keletas pastebėjimų, į kuriuos nebūtina reaguoti :)

    1) pakeisciau direktoriaus nuotrauką. Uždėčiau švarką ar dar kaip nors, nes labai jau kūdai atrodo :) ir verslo aplinkoje kažkaip tos trumpos rankovės...hmm.

    2) akis u=kliuvo už šio projekto kūrėjų Emotion logo ir tam tikrų deatalių projekte panašumo (spalvine kompozicija, transitionas)
    O siaip viskas luxum.