DNight.eu
- 2009-06-06
- http://www.dnight.eu
- Amstudio (http://www.amstudio.lt)
-
2011-01-07 17:33
-
2009-06-10 18:21
2povkai
pagal tavo bazara tai ir tau daugiau 16 ir neduociau
-
2009-06-10 16:40
2povkai
oho...gurkt... tu pasirodo gali viska... ir suvartyti ir apginti :))) ir dar auksciausio lygio projekta gali pavaryt.. ir involvinti gali.. ir inturbinti.. :))) gerai, kad rss ateina su naujais darbais, nes cia kada beapsilankytum penkiolikiniai gincijasi pas ka labiau apzeles :) nes del ilgio tai nedrasu dar :))
-
2009-06-10 12:44
povkai
.. ir dar, kritikavau cia gecio sneka, bet galiu ji ir apgint - jei lochai nesugebat sukurt auksciausio lygio projekto bunant tik dviem asmenims involvintiems, tai ne jie kalti o jusu kreivos rankos.
-
2009-06-10 12:43
povkai
versle augimas matuojamas banko saskaitoje esanciu skaiciuku didejimu, o ne darbuotojais, o jei sneket apie kurybines agenturas, tai is viso nusisnekejai kaip nezinau kas, cia tau ne fabrikas kad reik turet 500 zmoniu, dauguma agenturu apsiriboja kolektyvu, kuris teisiniuose dokumentuose vadinamas kaip "smulki imone".
-
2009-06-10 12:01
Povka
as supratau taip, kad eina kalba apie kainos ir kokybes santyki (profesionaluma tu zmoniu kurie dirba, kad kiek mokesi ju lygis bus toks pat), kad visi stovi ant to pacio laiptelio tik skirtingai uzsipraso. O jei mokesi maziau nei sakoma, tai visu pirma prie tavo projekto maziau laiko praleis, tad rinkis ta su kuriuo pasitiki, ir mokek ten kiek jis nori :D
O siaip gecis yra tik geras dizaineris. Nes kiek teko girdeti pletku jam nelabai kaip sekasi bendravimas su klientais (savotiskas jo budas pritraukia, bet kartu ir atstumia dali klientu), o tam, kad buti neblogu copyraiteriu privalai bent jau idealiai moketi gramatika :D verslininkas? per 1,5 metu vis dar 2? ar rodos jau 3 zmones? cia augimas? pfff -
2009-06-10 11:46
Belbel
Gecio kalboje man dvi vietos su logika susikirto:
1. Darbu kokybe ir kaina. Pagal ji gaunasi, kad neverta brangiau moketi uz kokybiska darba, nes kainos ir kokybes santykis neadekvatus ir kainai augant tiesiskai kokybe kinta tik 0,000001%. O po to seka sakinys, kad negailekite pinigu kokybiskam puslapiui. Cia neisikirtau kodel viename pranesime 2 vienas kitam priestaraujantys teiginiai.
2. Apie projektu vadovus, kurie pagal praneseja Lietuvoje ismanano viska ir tuo paciu nieko, del ko ir kencia projekto kokybe. Turbut noreta pasakyti, kad nera profesionalaus projektu vadovo. Bet man tada vel tokia mintis atejo i galva: o kas yra Gecis? Ir dizaineris (turbut neblogas) ir projektu vadovas ir copywriteris ir dar kaip supratau neblogas marketingistas. Zodziu,yra ta pati barbe devyndarbe, kuria peikia savo pasisakyme, o po to pats save giria, kad tai yra gerai.
-
2009-06-09 19:17
..
uz ka?
-
2009-06-09 19:04
...
gal nors kiek gerbkit amstudio?!
-
2009-06-09 18:25
2 2 2 2 to
nepainiokim skirtingu dalyku, savigrauzos su savikritika :)
-
2009-06-09 18:15
to gecis
savikritikos nebuvimas pats tave didelis. jau kazkas tau sake, kad gausi per kepure viena karta.
-
2009-06-09 17:52
2 man atrodo
:) o as manau kitaip visais atzvilgiais. tau blogai, man buvo gerai.
p.s. matai kaip galima trumpai. -
2009-06-09 17:20
3a
Apypenas saitas!! Amstudio nr1 siu dienu rinkoj
-
2009-06-09 17:06
o man atrodo
kad tik luzeris gali staugt, jog jei peiki zmogu, tai tipo pats taip padaryk, pabezdek, pasnekek ir bla bla, o po to jau galesi aiskint kad jis shudinai pasnekejo ir visos jo mintys shudinos. Kur cia asmeniskumas? Ar gi kas nors abejoja kad geciukas promus moka kurti, ar gi kas nors izeidineja ji asmeniskai? as pasakysiu viena - oratorius kalba, pasnekovas ziuri. sorry, bet tu geci kalbejai SHUDINAI ir netgi tai, ka shudinai kalbedamas isstenejai - tai zinoma kas pirmai lietuvos studijai, tai tu ten skeriams-vaikams kalbejai, ar is tiesu nezinojai ka daugiau pasakyt, tai pasiremei naiviais ir banaliais kliedesiais? Zinok, tai, kad klientai - debilai, gali pasakyt ne tik web dizaino firmos, bet ir apytiksliai visu verslo saku atstovai. ir? as net nematau point'o apie tai net kalbet, tai aisku bet kam kas bent pusmeti dirbo kazkur.. negi cia, isskyrus ex, nera ne vieno, kuris sugeba suvokt del ko cia pykstama?
o pasakyt "tu tada ateik pasneket, nes gecis bent atejo o tu bezdi bestwebe" tai cia lengviausias atsikalbinejimas. Vartotojui nereik but dizaineriu kad jis suvoktu kur shudas o kur grudas, man nereikia eksperto kuris aiskintu kodel mersas geriau uz hyundai, kaip ir seminare man nereikia paciam moket kalbet kad atskirt gera pranesima nuo shudino, kuriame isgirsti nieko apart shashlykas, tools'as, nekenciu maku, klientai debilai, kaimynas pasiulys uz 200 lt ir t.t. ir t.t., realiai shitoki "pranesima" galiu isgirst kiekviena diena is kas pirmo zmogaus, dirbancio web srity, tai kurioj vietoj cia zjbs?
siknalaiziai, pavydintys geciui talento ir klientu, laukiu jusu pykcio - apginkit vada :D, kurt gi vistiek nesugebat tad bent salia gero dizerio pastovet virtualiai galit :D:D:D:D -
2009-06-09 16:46
to Ex
o as nesitikejau, kad tiek zmoniu dalyvaus per mano pranesima :) matai kaip viskas cia netiketa
-
2009-06-09 16:08
Ex
to: gecis - sveikintinas poziuris. Taciau as dar vis manau kad tu turi per mazai patirties jog teistum klientus, ar sakytum is patirties ko reikia.
Nors ir ne man tave teisti, taciau as isreiskiau savo nuomone apie tavo kalba ir parasiau savo pamastymus. Ir jei atvirai, is taves tikejausi zenkliai daugiau nei ta ka tu pasakei ... Stai ir viskas. -
2009-06-09 16:06
'
2Ex
as nesakau nei pora meteliu laukt, nei keliasdesimt. As tik issakiau savo nuomone apie tai, ka matau ir girdziu. Indigu darbus galiu apziuret ir vertinti, kaip ir visi. Logine buvau ir klausiau pranesimo, kaip cia tikriausiai dauguma. Taip-kas ka nori, tas ta sako- demokratija pas mus. Tik as neisgirdau nieko naujo ir nieko naudingo. Bet tai nereiskia, kad nesutinku, kas buvo sakyta. Jei nors vienas pranesime atrodo kazka naudingo, vadinas- viskas ten ok. Negali buti visiem vienodai geras ir naudingas
2reikia pripazinti:
vat tokie kaip tu springsta pavydu, nes ateiti i bestweba pabezdeti gali kiekvienas, o va padaryt kazka tokio, kad bent jau zinotu tave - kiska tanka. Sauk dar kazka apie kunilingo technika, kaip matau, cia tavo arkliukas. -
2009-06-09 15:46
gecis
to Ex:
Jei mane kvies kazkur pasidalinti savo mintim tai butinai eisiu ir kalbesiu, ir nesiruosiu susilaikineti "pora meteliu". Ka norejau per Logina pasakyti ta ir pasakiau. Messagas buvo skirtas kaip ir klientams tai ir patiems kurejams.
-
2009-06-09 15:35
Ex
to: o! - nemanau kad su tavimo yra prasme diskutuoti.
to: . - sis tavo postas vienas is rimtesniu, todel noriu i ji atrasyti. Nemanau jog kazkas cia springsta pavydu, ir diskusija buvo ne apie Gecio gebejimus piesti ar kurti. Man asmeniskai jo darbai labai patinka, isdirbti, ir kas svarbiausia matosi jog ideta darbo ir sielos. Zmogus myli tai ka daro ir tai gerai. Tik ar nereiktu jam cia ir specializuotis, o apie viesus pranesimus bent keliems metams pamirsti? Nes jo kalboje matomi aiskus trukumai, ir pati kalba labai silpna. Cia esu jau rases apie jo kalba tai nebenoriu kartotis. -
2009-06-09 10:04
reikia pripazinti...
laizom laizom laizom, galo nematyti, laizooom :D
-
2009-06-09 08:43
'
springdami ir kosedami pavydu, pykciu ir nacionalizmu, turetume pripazinti:
- gecis yra webo specas, kokiu reta;
- viesas pranesimas nera jo arkliukas, nebent ant to dirbtu. Darbais mintis reiskia kur kas geriau, nei viesai kalbedamas.
O del burneto- sveikinimai. Tokiam mazam "prudelyje", kaip Lietuva, tai didelis pasiekimas. -
2009-06-09 01:03
o!
visi kartu pakartokime: gecis lievas specialistas, vietoj jo per logina turejo kalbeti kazkas kitas. Ypac Bagdziunas kuris savo gimtaja kalba nesugebejo isvengti gramatiniu klaidu, ir kas 2 zodis buvo nu :) NUUUUUU gi visi protingi, ir gecis kalbejo labai neteisingus dalykus.
P.S. geci mano patarimas vaziuok nafig is sitos salies, nes kaime budamas kaimieciu pavirsi -
2009-06-08 23:15
to gecis
su tavo lenkišku požiūriu kad tokie ir anokie klientai yra _debilai_, kalbėti gyvai prieš publiką ir dar per blogin`ą yra mažu mažiausia pienburnishka, taigi jokių tau leo burnetų nereik, važiuok atgal į lenkiją :)
-
2009-06-08 16:18
kas tas gecis?
m?
-
2009-06-08 16:03
gynciuz
Nuoširdūs sveikinimai.
-
2009-06-08 15:53
gecis
kaip as jus vienus paliksiu :D
-
2009-06-08 15:43
to gecis
nu tai valink ten, pizhons :D
-
2009-06-08 15:28
gecis
gavau pasiulyma dirbti Agency Of The Year In Russia 2008 - Leo Burnett interactive padalinyje art diriku :) vats pasidziaugiam
-
2009-06-08 15:21
Ex
Gal ir reiktu baigti cia tas kalbas apie pasisakymus. Idomu butu visu paklausyti, tai gal kur surinksiu gabaliukai, o gal kas zinote kur yra visa video medziaga.
Tie kas lygina Geci su Darium manau nelabai susivokia kas vyksta. Geciui iki Dariaus dar labai ir labai toli, ir be to net ne ta pozicija. Be to Gauminos atstovas kalba tai ka reikia kalbeti per tokius renginius ir jo kalba tikrai tinkama ir idomi. Tai tiek. -
2009-06-08 10:26
emm
<nuoroda> bagdziuno kalboj zodis "nu" naudojamas 5 kartus per sekunde, "eee" irgi daznai :) Jusu dievas stringa mielieji
-
2009-06-08 10:14
Alive
Kalba gera, gyva ir įdomi. Nereikia tikėtis, kad joje išgirsi kažką tokio, ką vėliau galėsi panaudoti praktikoje. Bet reikėtų pripažinti, kad tiesos žodžiose buvo nemažai. Tiesiog ateini pasiklausai ir tiek, idomu.
-
2009-06-08 10:07
gecis
keliam keliam bangas. neuztylam
-
2009-06-08 09:33
wombata
Ko jus cia myzciojat, ka? Snekat apie viena zmogu, kuris atrodo tik ir tekalbejo Login'e. Tas zmogus tikriausiai ploja rankom kokia cia reklama jam yra daroma, nors pats isejes is kompaniju, kuriose dirba lygiai tokie patys zmones, ir neabejoju galintys daug daugiau naudingo stuff'o pateikt auditorijai per tokius renginius. O kad sukure kelis darbus, kurie mano manymu yra plius minus siek tiek daugiau nei vidutiniai, tai cia ne pasaulio virsune.
Pabaikit darzelio diskusijas, parasykit apie Login'a kaip apie toki rengini bendra reziume savo bloguose, facebookuose ar dar kokiam balbiese, o ne vieno zmogaus kalba vertinkit. -
2009-06-08 09:11
o!
:) vis dar nepamirstat?
-
2009-06-08 08:03
atsargiai
nieko doro login'e ir nebuvo. Gecis nustebino, bet blogaja prasme. Koks bebutu renginio lygis, renginys reikalingas kaip oras.
-
2009-06-08 02:14
Kva
to to Kva:
1)O kodel jis turetu jam patikti, jeigu jis jo niekad neturejo?
2)vieni vyna geria is kristoliniu bokalu, o kiti is metaliniu puodeliu. Kas draudzia atsisakyti kazka kurti, jeigu logo nepatinka, ypac kai tu ateini pas kureja, o ne jis pas tave?
3)Didelese korporacijose dirba daug geru specialistu. Imones mastas privercia juos sukurti projekto grupe, ir dazniausia gaunasi kiniskas turgus - visi kalba, vienas klauso. O praktika rodo, kad meniu gradiento spalvai skiriama daugiau laiko, negu funkcianalumui.
4) ne butinai, bet jeigu tau pardave povandenini laiva, o tu augini braskes, tu gali arba pasitiketi arba pasiklausti pas savo drauga, agurku augintoja. Retas turi drauga povandeniniu laivu zinova.
5)Ne visi gabus graziai kalbeti.
Gecio klabejimas nera tobulas, yra geresniu. Tik Gecis ten stovejo ir klabejo, o visi komentuotojai, iskaitant ir mane, to nepadare.
Toks jausmas, kad zmones kurie nori tinklalapio ir turi pinigu, negali patikieti tuo, kad kazkas gali atsisakyti pinigu, jeigu uzsakovas nepatinka kurejui. -
2009-06-08 02:00
to Ex
:) man labiausiai patinka, kai zmones tikisi is kazkieno kalbos, kad pasakys zmogus " o nuo dabar visi vaiksciosim ant ranku". Tiesa visiems yra tipo zinoma, bet kazkaip niekas jos nepropaguoja savo darbe. VERSLAS cia niekuo detas, kalbama yra apie darbo kokybe, ir kas ja itakoja. Jei turi kazkuo pasidalinti tai reikejo ne tyleti o rasyti login organizatoriams ir paruosti kalba ir kalbeti apie didiji VERSLA. Isejo gecis pasake, tai kas jam trukdo padaryti darbe, arba bent jau tai kas trukde sukurti normalios kokybes darba. Ir daba pasakyk, kad jokios itakos "komisijos", ar kliento "diktantas" neturi darbui. Pisi prota del menknekiu. Bagdziunas isvis isejo apie puiku ora pakalbejo, nieko nepasake. Tipo ziek kaip kitur zjbs daro! Valio!
-
2009-06-08 01:52
Ex
to: o! - gerbiamas o!, ar galetum atrasyti motyvuotai ir be visokiu isvedziojimu. Tavo komentarai yra tam tikros specifikos ir pagal komentarus as pasirinkciau su tokiu zmogumi nediskutuoti.
Indigo kids malaciai, daro ganetinai neblogai, taciau versle jie dar per mazai laiko kad galetu drasiai sakyti viska is savo patirties. Gecis per mazai mates verslo, klientu ir dar jo kelias cia tik prasidejo, o sneka tai kas visiems, pasikartosiu, visiems eiliniaims www kompaniju vadybininkams zinoma kaip 2x2. Kalba labai netaisyklinga, mintys sokineja, ir dar daug ka cia butu galima vardinti. Taciau vietoj to kad teistu klientus neismanymu, reiktu paciam gerai pasimokyti kas tai yra kalba seminare, kaip isnaudoti trumpa laika maksimaliam rezultatui pasiekti ir t.t. Taciau jei kazkas cia diskutuos, tuomet galima bus ir apsikeisti mintimis, nes kol kas cia matau tik rasyma del rasymo.
to: o! - ar tau nereiktu susimastyti rasaint tai - "O mazvaikiams galiu pasakyti, jus vis dar esat tame zigzage apie kuri buvo kalbama"? -
2009-06-08 01:32
o!
:) jezau kokie visi jus esat patys fail. tiesmukiskai viska priima zmones, mato ne tuoliau uz savo nosi. Parasykite bent jau pusiau priimtina straipsni sia tema.
-
2009-06-08 01:27
to Kva
bla, bla bla bla.. bla bla bla bla bla. bla bla. bla bla bla
is gecio kalbos pagr. faktai:
1) nepatinka makai (hihi ha ha)
2) jei nepatinka brand, nekurs saito (apgailetinas pafosas ir egocentriskumas)
3) korporacijose ir firmose didelese kvailiai, tik sugadina projekta, nes kiekvienas sraigtas nori pasireikst (patirties stoka, geci, per mazai matei matyt.)
4) firmelese butinai klientas gaves dizaina, nueis pas kaimyna ir paklaus jo nuomones ir susilauks patarimo daryt pas astuntoka uz 200 lt (didesne klišę sugalvot butu gana sunku :D)
5) likusios 10 minuciu, kurios sudare zodziai "realiai", kazkokie barbarizmai kaip "toolsas", nypadielom "integruotos" nesamones apie shashlykus ir merginu trukuma bare bei visi kiti like nerislus pamastymai apie dizaina, kurie taip ir neperejo ne i jokia tema ir nedave nieko doro.
man net nereik but dizaineriu, man net nereik dirbt web srity, man uztenka buti paprastu zmogum, dirbanciu kokioje nors verslo srityje, turinciu apytiksliai keliu metu patirti ir uzimanti vidutinio svarbumo vadybininko posta, kad suvokt, jog visa tai buvo totalus nerislus ir didelis FAIL ir man gaila, KVA, jeigu cia is tiesu buvo viena stipriausiu logino kalbu, nes jeigu tai yra "viena stipriausiu", tai tuomet kokie ten kiti dundukai isdriso ir gavo teise sneket? -
2009-06-08 01:19
o!
to kva:
zinai, man atrodo, kad is po krumu visiems patogu riekauti :d kaip jie gerai su savo nepamatojama praktika rezteltu kalba. deja jie kaip ir buvo niekam nezinomi taip ir liks. Ir dar karta pasakysiu valio indigo kids, as esu ju fanas, nes ju buvimas sujudina visus. Darbo kokybe lenkia galva pripazintus lyderius. Raskite man prasau, bent viena zmogu kuris nuveike per paskutinius metus daugiau nei indigo kids. Visa paskanduojam indigo kids iz da best :P -
2009-06-08 00:52
Kva
Mano nuomone apie tinklalapi: video idomus, gal kiek saliu "bruozai" keistoki. Tinklalapije yra 3 teksto eilutes ir vistiek puse tekstu neisversti. Tekstas (bent jau rusu versijoje) parasytas su stiliaus klaida. O forma kuria reikia uzpildyti yra padaryta blogai, kam reikia argumentu, atkreiptike demensi i tai kur migtukas, o kur checkbox'as. Yra ir dar bagu.
Apie Login ir Gecio pranesima. Mano nuomone, nekalbat apie Gecio mokejima pateikti informacija, jis labai jau sveilniai pasake apie esama situacija, reikejo dramtiskiau. Ir tai nepriklauso nuo patirties. Yra daug minciu su kuriomis sutinki, o viska supranti pats gerokai veliau. Beda tik ta, kad kai sutinki su kazkeno nuomone musu gerbemieji rasytojai vadina tai "gecio shiknalaizimu", o su tokias zmonemis as nematai tikslo kalbeti zmoniskai. Be to, jeigu mano komentarai, kazkam sutrigdo nervu sistema arba izeidzia, galiu patarti ju (mano komentaru) neskaityti, o jeigu jau zmones prisivercia skaityti, as ne 100 litu, kad visiems patikti.
Del kitu dizaineriu kompetencijos teisti ir vertinti. As nezinau nei vieno dizainerio kurio nuomone kazko verta, kitu dizaineriu akikmis, dizainerio kuris galetu, pareiskes savo nuomone nuraminti fanatiku minia, kuriu visa veikla valdoma viena taisykle: visi durniai, o jeigu man duotu si darba, as parodiciau kaip reikia! Taip kad teiskite ka norite ir kaip norite. O kai atsiras toks zmogus arba zmoniu grupe, o kartu su jais pagarba, patirties ivertinimas ir mokejimas klausyti ir mokytis, tada galesime pabendrauti, kam ir ka galima, daryti, rasyti ir t.t., ir ko negalima. -
2009-06-08 00:25
o!
:) toks jausmas kad gecis priesas visu... prastumineja bendra ideja, bet bliaaa gi yra protingu zmoniu kurie tyliai sedi po sluota ir tik svajoja kazka panasaus padarytu. Jo pasirodymas per logina buvo vienas stipriausiu, ir jis sake nuosirdziai labai teisingus dalykus. Kuo daugiau kliento isgris sia kalba, tuo lengviau su jais bus bendrauti. O mazvaikiams galiu pasakyti, jus vis dar esat tame zigzage apie kuri buvo kalbama. Padirbekit iki to laiko, kai dizainas ne tik prisidurimo forma bus. Bagdziunas isejo, papezejo orus, gecis isejo pasake tai kas yra aktualu kiekvienai web studijai, ir kuo daugiau tokie zmones kalbes apie tai, tuo lengviau bus kurti kokybiskus darbus. Iskalbos gal truksta, bet show buvo.
-
2009-06-08 00:22
Ex
to: o! - kalbejo jis, o ne jie, Gecis vienas asmuo. Gyva kalba nuo naudingos skiriasi. Jei pakviestum vaiku darzelio vaikucius, kurie soka, dainuoja, deklamuoja eiles, tai ju pasirodymas butu pats gyviausias, tik klausimas ar audotorija nuo to butu laimingesne?
-
2009-06-08 00:17
nu
taryrara, taryrara mums reikia naujo vado
-
2009-06-08 00:13
to o!
nusipezejo vaikas geciukas, o gyneju ir siknalaiziu kaip liko tokia pati koncentracija, taip ir liko. pyzdec vien uz tokia armija vasalu galima geciui respecta duot :DDDDDD
-
2009-06-07 23:32
o!
toks papildyma sarkasitiskas, patirtis gecio neleidzia jam sneketi placiai auditorijai, bet jis venintelis zinomas webdizikas lietuvoj :D pats dirbu projektu vadovu, ir nelabai kitu webdizaineriu vardus zinau... apsvieskite kur galima juos rasti.
-
2009-06-07 23:26
o!
drasiai galiu pasakyti, kad puse cia besiblivazgojanciu puse tu dalyku kuriuos gecis pasake net neistartu, nes bijotu. Matosi zmogus nervuojasi, bet kai stebi virs 300 snukiu manau kiekvienam kinkos drebetu... dalyvavau gyvai, manau jo kalba buvo viena is gyviausiu (cia ne tik mano nuomone, visi kas mate jo kalba ir kitu login dalyviu issako ta pacia nuomone), net dansu.lt nesugebejo susitvarkyti su susijaudinimu. Bagdziunas isejo parode kaip daro kiti, indigai kalbejo apie tai kaip jie daro, ir tai realus pvz. kaip galima elgtiss ir pasiekti ju rezultatus. Man asmeniskai patiko, kad jie nekelia savo sugebejimus virs kitu, sako tiesa, kad yra geresniu, bet ju darbo rezultatas visiskai nepriklauso nuo ju, o puse bestwebo komentu butent apie tai.
-
2009-06-07 22:36
Ex
to: Kva - ar butina kazka pasakyti niekinant kitus ar sarkazmu? Ar galetum parasyti ramiai ir isdestyti savo mintis? Juk po kazkokiais nikais cia slepiasi zmones kuriu nelabai gali teisti. As manau jog Gecis per mazai turi patirties jog ja mokytu kitus sia tema, jei tai liestu dizaina ir prie alaus, manau mielai jo paklausyciau. Cia buvo issakytos nuomones, o ar tu savaja galetum cia parasyti?
-
2009-06-07 21:36
Nu
Kad negaliu, rankos dreba, pulsas 200. Neįmanoma.
-
2009-06-07 20:14
Kva
nu: O tu nesierzink. Ikvepk giliau. Atsipalaiduok.
to kva: tau mergina duoda? -
2009-06-07 19:56
wombata
darbas stiprus. bene stipriausias koki cia tik esu mates. svarbiausia, kad pataikyta i klienta, kuriam parduodama, o ir promo saitukas toks stiliovas bei idomus pasurfint. +5 drasiai.
-
2009-06-07 19:49
nu
Nokia, neerzink.
-
2009-06-07 19:45
to kva
o, kas prabilo, gi pagarsejes gecio shiknalaizys :D
nereikia buti guru kad suvokt jog bazaras penkiolikinio smegenims o visos mintys simtaprocentine KLIŠĖ ir pagiringo veido humoras iterpime. ujj kaip man nepatinka mac'ai, hahaha, hihihihi, paplokim skeriai, paplokim :D:D:D:D -
2009-06-07 19:21
Kva
Taip miela jus skaityti :* Sutinku, nesutinku, lia-lia-lia, mu-mu-mu.
"Gecis bande kalbeti is savo patirties, taciau mano asmenine nuomone jo patirtis per menka jog vertinti, teisti, ar konsultuoti bei patarti". O tai kieno nemenka? Kas gali vertinti ir teisti?
Nebemokam bendrauti, sedim ir teisiam: sitas gerai kalba, sitas blogai.. o kas mes tokie, kad teisti kito kalba?
Kodel gi tokia situacija? O gi, dizaineriai nebeturi zmoniu i kurios noretu lygiotis, is ko noretu mokytis. Niekas nenori meistui arbata nesioti, pjuvenas sluoti, visi iskarto nori prie stakliu.
O kalbant apie Gecio kalba. As ziuriu cia susirinko vilkai, karo veteranai... gyvenimas toks ziaurus ir negailestingas, kad Gecio optimistines kalbos, net nepriimtinos. -
2009-06-07 18:20
Šarūnas
Geci Geci... tokiu pranesimus daryti maksimum studentams per betonovke ar cementovke, kuri pirmesne buna.
-
2009-06-07 18:18
lol
jeigu logotipas man nepatinka, as nedarau saito.
BLIAT filosofija :DDDDD, viska apie tave pasako, pasikeles zazaineri. -
2009-06-07 16:50
Nu
Visiškai sutinku su Ex. Kalba gavos truputį išsimėčius. Priminė vieno tokio Jokubausko (jokubauskas.com) pranešimus, kur žmogus matos, kad turi ką pasakyti, bet nesugeba visko perteikti, kalba nesiriša.
Apskritai toks vaizdas, kad buvo mažai ruoštasi pačiam kalbėjimui (vizualinė dalis, kiek mačiau, paruošta labai gerai, bet ji tik priedas). Maždaug - "labai gerai suprantu savo temą, todėl kam tą tekstą rašytis". Bet gal čia tokia mada dabartinė nepasiruošt gerai kalbėjimui? Pristatant GoogleWave vaizdas irgi panašiai atrodė :) <nuoroda>
-
2009-06-07 16:35
Ex
Super nuoroda, labai norejau paklausyti jo kalba. Gal turite kas kitu pasnekovu irasu?
Kas liecia Gecio kalba, tai likau labai nusivyles, kazkaip maniau apie si zmogu kitaip. Mano nuomone Geciui reiktu sedeti siltoje darbo vietoje ir kurti dizainus, nes kalbeti konferencijose dar per anksti, tokia kalba galima sakyti bare prie alaus draugu kompanijoje.
Asmeniškai nelabai supratau apie ka buvo kalbeta, ar kokie blogi klientai, ar kas yra projekto vadovas, ar kas dizaineris, ar kas yra gera ar bloga svetaine, ar kokia jo patirtis dirbant su užsakovais ar dar kas ...? Mintys labai sokineja, kalba nerisli, cia vertetu palankyti atitinkamu kursu jei noresis dar kalbeti konferencijose.
Kita ka supratau yra tai, jog Gecis bande kalbeti is savo patirties, taciau mano asmenine nuomone jo patirtis per menka jog vertinti, teisti, ar konsultuoti bei patarti. Juk tai kas buvo issakyta Gecio, sako bet kuris vadybininkas is bet kurios www kontoros. -
2009-06-07 16:22
Nu
Nieko naujo nepasakyta toj kalboj.
-
2009-06-07 12:23
o!
pravedinkite patalpas o tai nuo jusu komentaru isskviepe visas sviezias oras. Tai apie indigu issikviepima paraso kazkokie lopeliai tai apie amstudio dabar. Eikit dirbti :)
Ir in your face <nuoroda> , didelis rezpectas indigams uz sia kalba -
2009-06-06 17:07
Nu
Gal dizaineris išsikvėpė :) O šiaip toks vaizdas, kad prie šito darbo du skirtingi dizaineriai sėdėjo.
-
2009-06-06 17:06
emm
tokia maza pastaba, kad visi darbai amu ziauriai supanaseje, net ikonkes tos pacios per visus darbus eina, rounded bubble boxai.
-
2009-06-06 15:45
nu
Hmm, neblogai visumoj, bet yra keistų dalykų.
Tarkim kodėl turiu kaskart žiūrėt klipą, jei noriu patekt iškart į žaidimą? Paspaudus ant klipo X, mane nukelia į pradžią, kur vėl turiu galimybę žiūrėt klipą. Na ir čia gal ne AMstudio kaltė, bet kodėl lietuviškam variante angliškų užrašų / balsų prikrauta? Negi kuriant video reklamą neišversta?
Toliau.
Kam reikalingi tie papildomi užrašai mažomis raidėmis po 3 mygtukais po žaidimu?
"Geriausi rezultatai". Po apačia - "sužinok geriausius rezultatus!" Nes vat jei nebūtų parašyta, kad ten galiu sužinoti geriausius rezultatus, matyt tikrai nebūčiau apie tai pagalvojęs. "Taisyklės ir valdymas" - "susipažink su žaidimo taisyklėmis". C'mon, gal tokių užrašų dėliojimas ir yra vienas webdesign trendų praeitų metų, bet juos bent jau teisingai naudot reiktų. Ikonėles buvo galima nepatingėt ir nupiešti, o ne naudoti nemokamas, nejaugi biudžetas neleido?
Tiek.
-
2009-06-06 13:38
facebook
junkitės prie BESTWEB.lt Facebook'e... parodykit pagaliau visi savo veidus :)
-
2009-06-06 13:23
gecis
man webas zjbs :) nu ta prasme gera medziaga teisingai panaudota, bet del zaidimu jau sakiau pernelyg sudetingas man
-
2009-06-06 13:12
opa
Alive, ar tu iskrites is medzio ar kaip? Nejaugi tikiesi, kad video daro webo agenturos, tuo labiau tuos, kuriuos po to per TV rodo?
-
2009-06-06 12:24
Alive
Na šiaip čia ne interneto svetainė, o reklaminis baneris didelis :D Ir kažin ar klipą kūrė amstudio?





