Apple namai

Bestweb.lt - Apple namai
2.6 Balsavo: 151
  • 2011-01-07 17:33

  • 2008-12-08 18:20 maketas maketas

    taip, iš tiesų labai į temą komentaras yra "nenormalaus". Tik čia aš įžvelgiu dar vieną problemą - atotrūkį tarp užsakovo ir vykdytojo supratimo bei apskritai žinių.

    Man asmeniškai pusė "nenormalaus" post'o yra nelabai suprantama. Mėginsiu atsispausdinti ir dar kartą įsiskaityti į tai, kas parašyta. Kaip suprantu dirbate kažkur web dizaino srityje ir toks vykdytojas manau būtų kiekvieno užsakovo svajonė, kuris galėtų aiškiai išdėstyti ir patarti, kaip yra gerai ir t.t.

    Manau minimalūs pakeitimai yra galimi ir bus bandomi padaryti artimiausiu metu. Viskas, kas reikalauja papildomu investicijų ir darbo iš esmės kol kas bus "užlaikoma". Sait'ui dar tik mėnuo :)

  • 2008-12-07 07:23 skaitytojas skaitytojas

    nenormalus: aciu uz tekstus, kuriuos rasote. parasykite ka nors dar apie save, kas esate, kur dirbate ar panasiai..

  • 2008-12-06 22:59 nu nu

    lol> Slėpkis.

    Nenormalus > Didžiulė pagarba tau už viso šito parašymą. Tavo vos ne vienintelio iš čia visų komentarai yra naudingi ir prasmingi.
    Rimtai, bent parašai, kas verta skaitymo, net padarei tą tipografinį maketą (!!!).. Jei visi taip komentuotų, kaip tu, tai bestweb'as mano mėgstamiausiu saitu pataptų. O dabar čia 70% neargumentuoto stūmimo, 20% kažkiek argumentuoto stūmimo 1% normalių komentarų ( kaip tavo ) ir 9% šiaip :)

  • 2008-12-06 20:06 lol lol

    o as matau tu tikrai neturi ka veikt, negi manai tavo nesamones 2 lapu cia kazkas skaitys?

  • 2008-12-06 14:55 nenormalus nenormalus

    to maketas

    Taip, kalba ejo apie didziaja dali tekstines/tipografines informacijos puslapyje. Vietoj to kad aprasyti visus atskirus elementus kurie turi skirtingus srifto tipus, kuriu yra netoli 18 (atidziau paskaiciavus). Parodysiu viena is galimu tipografiniu maketu t.y puslapio struktura nenaudojant jokiu paveiksleliu su tekstinais efektais, jokiu box'u bei gradientu.
    <nuoroda>

    Greitai uzmestas maketas, kuriame nera suderintas vertikalus ritmas ir tinkleli dar butu galima patobulint, bet manau jis iliustruoja mano pries tai pamineta pozicija.
    Siame makete yra 3 srifto dydziai (9pt, 12pt, 24pt), keturios spalvos (juoda, pilka, melyna, ruzava) ir viena normal/bold variacija is viso 8 tipai. Bendrai puslapyje virs 90% tekstines informacijos pateikta 9pt srifto dydziu ir virs 70-80% informacijos melyna ir juoda spalvomis t.y. puslapyje vyrauja 3 srifto tipai. Sis maketas daugiau ar maziau yra tinkamas tik tuo atveju jei pries tai buve sprendimai yra tinkami t.y. informacijos architektura (kokie elementai turetu buti siame puslapyje ir kokia nuorodu struktura) bei informacijos dizaino strategija (kurioj vietoj ir kaip turetu atrodyti sie elementai). Del pastarojo sprendimo abejociau nes manau jog galima butu issiversti be vieno is soniniu stulpeliu dalinai informacija paskircius i footer'i ir i kita likusi, taip skiriant daugiau vietos pagrindiniam turiniui kuriame galima butu realizuoti efektingesni prekes aprasyma ir taip pagerinti pagrindinius puslapio tikslus: "suteikti informacija" ir "parduoti preke" kuriuos dar veliau paminesiu.

    Turint tipografini maketa galima ivedineti brand'o konteksta, priduodant puslapiui savita charakteri t.y. kai kurias nuorodas pakeisti mygtukais, ivesti brand'o spalvine palete ir pan. tai turi buti subtilus pakeitimai ir nesokti i akis.

    Dizaino (kuri cia visi megsta eskaluoti) proceso rezultatas yra nasumas, o ne grazus paveiksleliai, imantrus fontai, animuoti vektoriai. Pastarieji yra stilistika ir (beveik) nieko bendro su dizainu neturi.

    Jusu puslapis, kaip ir bet kuris kitas turi savo tikslus, pvz: parduoti preke, suteikti informacijos apie preke, paskelbti naujienas, pasiulyti paslaugas, sukurti tam tikra ivaizdi... ir dar kitus. Dalis siu tikslu yra lengvai apibreziami skaiciais kaip kad: nauju lankytoju skaicius, griztanciu lankytoju skaicius, apyvarta, skambuciu (norinciu suzinoti papildoma informacija apie preke) skaicius, uzsiregistravusiu skaicius ir pan.
    Dizaino tikslas yra pagerinti puslapio nasuma pagal tuos parametrus. Kiekvienas spredimas, butu jis strateginis (globali struktura) ar taktinis (lokali struktura) turi judeti ta pracia kryptim kaip ir visas puslapis.

    Taigi kaip puslapio nasuma pagerina tokie dalykai kaip: 18 atsitiktinai parinktu sriftu, bevel, emboss, glow, drop-shadow ir blur efektai, 7 skirtingi gradientai, 3 skirtingos formos (paieskos laukelis be antrastes ir be vidinio teksto, prisijungimas su antrastem, naujienos el. pastu be antrasciu su vidiniu tekstu), skirtingos nuorodos su skirtingais hover efektais, besidubliuojanti navigacija (kairej ir virsuj), centruoti paveiksleliai kataloguose su centruotais tekstais virs ju (blogas sprendimas vizualiai paieskai), min 7 spalvos strukturoje jei ne daugiau. Mazu maziausiai puslapis siuo metu sukuria itampa, o ne patogumo pojuti.

    Jei esat suinteresuotas asmuo ir uzsakinejate "dizaino" atnaujinima puslapiui, tai rezultatas turi buti pvz.: griztanciu lankytoju skaiciaus padidejimas x%, nauju lankytoju padidejimas y%, konversijos padidejimas z%, skambuciu del neaiskumu sumazejimas per puse ir pan. visa tai realizuoti nepakeitus imones ivaizdzio. Kaip jie tai igyvendins jums maziausiai turi rupeti. Jei nasumas pagal tuos parametrus pasiektas tai dizaino sprendimas - geras, jei ne - blogas. taskas.

    Is cia esanciu komentaru galite daryti isvada jog puslapio nasumas galetu buti kur kas geresnis idejus lygiai tiek pat pastangu kiek prireike sukurti si, net jei jis siuo metu yra pakenciamas ir atitinka jusu lukescius. Ar verta i tai investuoti, pasirenkant studija, kuri garantuotu rezultatus, tiesiogiai susijusius su projekto pelningumu, yra kitas klausimas.

    ...

    mano 2 centai i bala :)

  • 2008-12-04 12:12 maketas maketas

    nors manau, kad įgudusia akimi tokie dalykai žymiai geriau pasistebi, nei nepatyrusia, bet pastaba verta dėmesio. Man subjektyvia nuomone išlaikyti stilistiką yra gerai.

    Na, pradžiai suvienodinsime bent jau spalvas visas, o tada tikriausiai ateis eilė ir fontams.

    O apie fontus kalbame konkreciai pačiuose maketukuose ar aprašymuose ar apie visus visus tekstus, kur tik yra rašytinės info?

  • 2008-12-03 15:48 rs rs

    "ten turetu buti daugiau nei 3 tipai
    "tikra tiesa, ta pataria dizikai daznai

  • 2008-12-03 12:39 nenormalus nenormalus

    to maketas

    aprasant kur kas konkreciai yra negerai su "fontais" butu per daug pasikartojimu, nes visose vietose tipografinis principas galioja tas pats.

    pasirenki viena fonto tipa t.y. seima, stori, dydi, spalva. pvz: arial normal 10pt 10% pilkas. ir bet koks nukrypimas nuo to turetu turet labai svaria priezasti.

    taigi puslapyje turbut yra min 8 skirtingi tipai, jei sugebesi pateikti svarias priezastis kodel jie turi buti kitokie nei pagrindinis pries tai paminetas, tai tuomet su "fontais" kaip ir viskas gerai. Man to padaryti deja nepavyko, nematau priezasciu kodel ten turetu buti daugiau nei 3 tipai, nebent uzsakovas ar studija zino ka nors ko as nezinau.

  • 2008-12-03 11:50 maketas maketas

    butu smagu sulaukti konstruktyvios kritikos. pvz kas konkreciai ir kurioje vietoje yra taip blogai su fontais?

  • 2008-11-26 02:24 damba damba

    Oo.. Bokstas apsireiske, pamenam pamenam tamstos super komentarus pirmoje e-zine versijoje pries daugel metu :)

  • 2008-11-26 00:18 www.3akis.lt www.3akis.lt

    zvilgelkit i mano pfolio :) ne vienas darbas su PS nepiestas:)

  • 2008-11-25 15:04 . .

    leiskit savo dizainerį į kokius kursus, kad pasimokytų kaip reikia elgtis su font`ais fotošope, nes dar tokio šriftų baisumo imeidžuose senai neteko matyti.

  • 2008-11-11 17:49 *** ***

    Akivziadu dizaieris su pjovė grybą, kam kam bet jau Apple produktų parduotuvei grafines medžiagos į vales. Tik pagooglink, paiekok kitu apple shopu ir kopink i Lt verrsija. Siaip ar taip Apple perka estetai kuriems pirma yra isvaizda o tik paskui kaina. Maloniau eisiu i paprasta apple parduotuve nei brausinsiu sioje.

  • 2008-11-11 12:37 lol lol

    is tokiu kaip tu vikontai, besmegeniu, galima nebent pasijuokti.

  • 2008-11-11 12:13 Ex Ex

    To Vikontas, tai super kompanija ir super kad sugeba tai parduoti.

  • 2008-11-11 11:08 Vikontas Vikontas

    Už ką jūs mokate, pirkdami Mak'ą:
    <nuoroda>

  • 2008-11-11 07:51 Ex Ex

    O cia pasirodo dar ir komentarus trina ... Zek vis del to kazka cia bando kazka priziureti ...

  • 2008-11-10 21:53 bla bla bla bla

    prie ko cia nfq ir bluras :) issivalykit smegenis :D

  • 2008-11-10 19:30 to fr to fr

    galutinio pirkejo gal neitakojo, bet yra tokia keista profesija dizaineris kuri niekam nera reikalinga, ir vat tas zmogus dirbantis ta niekam nereikalinga darba privalo kurti kokybiska savo veiklos produkta, nenublurinti paveiksliuku, ypac kai uzeini i apple.com ir daug galvoti neverta, paimi paveiksliukus ir nepisi sau galvos. o cia bande sokti auksciau bambos, a la apple lieva mes padarysim labai lietuviskai, tipo s namiokam kad pigiai, juk jei pigiai atrodys reiskias ir pigi kaina. c'mon, tie pablevyzgojimai tai uzpisanciai skamba, kai zmones pasako viena, o atsiranda minia pusprociu kurie aisqina apie tai, kad nekokybe niekaip neitakoja pardavimu. KOKYBE VISADA IR VISAIS ATZVILGIAIS ITAKOJA. O jei tiesiog padarei klaida, tai vertetu ja pabandyti istaisyti, o ne beletristikas pasakoti apie kazkokias versijas. Mielas nfq atstove, pasamdykite pusetina dizaineri ir pasakykite go to apple.com copy, paste, cut, paste, copy... ir efektas bus zymiai geresnis.

    Ypac kvailas dalykas yra naudoti windowsines ikoneles...

  • 2008-11-10 18:48 fr fr

    Neišbaigtos detalės, kurias pastebi tik dizaineriai, dažnai neįtakoja galutinio pirkėjo (net ir dizainerio) apsisprendimo pirkti arba ne. Ar yra daug neišbaigtų detalių šiame projekte? Kažkiek yra. Bet įvertinant tai, kad projektą kuria ne vien dizaineris, bet ir savo nuomonę turintis klientas, tai normaliai gavosi. Tik reiktų atsakingai dirbti ir tobulinti prekių informaciją.

    Vikontas: mygtukas Pirkti prie thumbnailo sąraše yra privalomas, nes kaip rodo tyrimai, visi pasižiūri perkamos prekės detalų puslapį (išskyrus B2B atvejus), bet apie 15% spaudžia Pirkti ne jame.

  • 2008-11-10 16:55 to nfq to nfq

    hmm pirma versija... hmmm. kame cia suo pakastas? aaaa, tipo pirk 10 versiju ir gal bus tvarkinga.

  • 2008-11-10 16:51 Negerai Negerai

    Taip, ishop.lt iki apple.com toli kaip nuo žemės iki mėnulio:).

    Ir nėra ko čia, NFQ, gražbyliauti apie pirmasias versijas - šis dizainas suksis dar bent keletą metelių, puikiai žinot kaip būna.

    Svarbu tai, kad Apple kompanija iš tikrujų rūpinasi kokybe; o ishop.lt projekto dizaineriai, koderiai bei kontento sukėlinėtojai - tik primeta ją.

  • 2008-11-10 16:07 nfq nfq

    toks jausmas, kad dauguma bestweb besilankanciu dizaineriu svajoja paisyti toki projekta ir zinoma, butu padare geriau :-) zinoma, jeigu lyginti su apple originaliu puslapiu, ishop jam toli grazu neprilygsta. bet cia tik pirmoji puslapio versija :)

  • 2008-11-10 14:48 *** ***

    Susiko Apple prekini zenkla :(

  • 2008-11-10 12:16 md md

    būt gerai kad aprašymus susitvarkytų išopas.

  • 2008-11-09 19:31 simas simas

    Aš manau, kad buvo galima ir geriau, bet nėra labai blogai...

    p.s.: adminas uždrauskite rašyti komentarus neautorizuotiems vartotojams, nes per daug nepraustaburniu svaidosi negalvodami ką sako...

    Dėkui už dėmėsį :)

  • 2008-11-08 02:38 pushkinas pushkinas

    Esminis skirtumas ir yra kad visi tie kurie nemoka normaliai komentaro parasyti (nesvarbu i kuria puse) ir yra ........... nera nei ka prideti... manau cia ir pasireiskia visa drasa ir grazumas uzh ekrano.... Kai ismoksit gerbti save i rkitus tada ir rashykit komentarus... mazvaikiai.....

  • 2008-11-07 19:41 lol lol

    tai sedek ir naudok blia, o i kitu reikalus nelysk, sudeksperte pusgalvi. esminis skirtumas tarp ju yra tas kad tokie duxai kaip tu to negali izvelgt.

  • 2008-11-07 19:19 iVartotojas iVartotojas

    naudoju as ta dalbojobini pc, o mac`ai tegul dulka. pasakyk man esmini skirtuma tarp ju? Vien del grazesnio interfeiso tiek moketi? ;> uzpi... ta iManija.

  • 2008-11-07 18:31 to emm to emm

    sedi vargdieni prie uz paskutines santaupas nupirkto kontuperio, paisai grazu pasauli, groze paisai, a kazkas litus daro, kol tu groze paisai. Taip kad pusk su savo pngaskem zinai kur? Tikriausiai zinai, nes ten sedi.

  • 2008-11-07 18:28 to vikontas to vikontas

    naudok savo dolbajobini pc ir tylek, jei ne karto ant apple nesedejes, praplovike tu.

  • 2008-11-07 17:28 ne dizaineris ne dizaineris

    bet jau matome atsipirkima ;)

  • 2008-11-07 17:16 emmm emmm

    reikia buti tikram kreivarankiam, kad sugadinti apple paruostas nuotraukas. bliad dalbajobai uzeikit i apple.com ir ten rasit net transparentines pngaskes, nachera savo kreivom rankom isvis kazka darot. duchai

  • 2008-11-07 16:59 Angel Angel

    Kažkuo man nesirašo: tikrai, gera idėja sugadinta su prastu atlikimu.

  • 2008-11-07 16:58 Angel Angel

    jop, takrai gerai idėja sugadintas su prastu atlikimu. p.s. blur ant reklamų pradiniamia puslapyje užmuša.

  • 2008-11-07 15:33 AMB AMB

    Maziau rasant sudo, galim palyginti taip :
    iphone su www.apple.com hiphone su www.ishop.lt

  • 2008-11-07 14:41 opa opa

    sugadinta sauni galimybe

  • 2008-11-07 13:44 Vikontas Vikontas

    Apple produkcija -- geras smegenų praplovimas. Lietuviams kosmiškai brangu, bet kai kurie vistiek atiduoda paskutinius pinigus.

    O dėl svetainės: ar jūs, kurėjai, kai apsiperkate interneto parduotuvėje, dedate į krepšį vien pamatę tambnailą?

    O ir stilius nepavyko: Apple padarytų švariau, ir nebūtų beprasmiško kvadrato meniu kairėje.

  • 2008-11-07 13:19 gynciuz gynciuz

    kreivokokai, su neshvarumais.... fui :(

  • 2008-11-07 13:11 specas specas

    prie ko cia sablonas, cia gi visas e-shopas. man tai visai normaliai: aisku, patogu, grazu.

  • 2008-11-07 13:08 Rimantas Rimantas

    Paprastas apple šablonas būtų nieko, o čia dar labai nekruopščiai padaryta, gavosi kratinys :(

  • 2008-11-07 12:52 Antanas Antanas

    Ka jis cia veikia "BESTWEB'e"?

  • 2008-11-07 12:34 Nokia Nokia

    Krevarankiai

  • 2008-11-07 11:42 ... ...

    Koks tikslas deti cia tokius darbus, kai kiekviena detale jau n kartu matyta? Nieko cia savito, kas butu padaryta ir sugalvota realiai ju - paprastas apple sablonas.